poniedziałek, 7 marca 2011

Na początek - moja własna biblioteczka.

Jako że jestem chora - mam więcej czasu na takie czynności jak np sfotografowanie swoich skromnych książkowych zbiorów. Tak więc dziś pochwalę się swoją biblioteczką, nie jest ona co prawda za duża.




Oto widok z daleka na jedną z moich półek. Nie jest ona co prawda zbytnio zapełniona - ale to raczej wina tego, iż niedawno wprowadziłam się do nowego pokoju i nie miałam czasu żeby przynieść i w miarę ładnie tu wszystko ułożyć.




Tutaj widzimy pierwszą z moich półek. Są na niej (od lewej) : Powroty nad rozlewiskiem, Miłość nad rozlewiskiem, Dom nad rozlewiskiem, Zdradzona, Mitologia, Być jak płynąca rzeka, Kelnerka na Manhattanie, Lolita, Odyseja kota imieniem Homer, Stowarzyszenie umarłych poetów, Białe jabłka, Nostalgia anioła, Kod Leonarda Da Vinci, Hobbit, Kraina cienia (m. cabot), Gdy piorun uderza, Jak pies z kotem i Nad brzegiem rzeki Piedry...

 Cała seria Harry Potter.
 Następnie, od lewej : Szeptem, Crescendo, Upadli, 3 tomy Pamiętników Wampirów, cała saga Zmierzch (czyli najbardziej 'udany' prezent rodziców).

 Od lewej : Miasto kości, miasto popiołów, Miasto szkła, Cena krwi, Ślad krwi, Linie krwi, Ever i błękitna godzina.
 To już moja ostatnia półka, na której jest sporo literatury klasycznej i lektur. Od lewej : Potop, Ogniem i mieczem, Pan Wołodyjowski, W pustyni i w puszczy, Faraon, Pan Tadeusz oraz Dzieje Tristana i Izoldy.

Na półkach brakuje :
Udręki, 11 minut, Mechanicznego Anioła, Ostatniego życzenia, Krwi elfów, Doktorów - Wszystkie aktualnie są pożyczone. Zdjęcie dodam gdy tylko wszystkie do mnie wrócą. ;)
 



7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna biblioteczka ;) aż naszła mnie ochota na wysprzątanie mojej i porobienie fotek ^^" ;D ojjj chyba to zrobię ;D i muszę w końcu zakupić Stowarzyszenie Umarłych Poetów. ;D
    Serdecznie pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, może i ja kiedyś uwidocznię moją biblioteczkę, bo całą bibliotekę (w której króluję) byłoby chyba trudniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile fantastycznych książek! Ja większość wypożyczam, ale i tak nic nie zastąpi zakupionej. :)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś od zawsze wolałam książki kupować, by później móc do woli do nich wracać. Moje skromne zbiory już powiększyły się od czasu tej notki, acz na razie nie będę dodawać nowych zdjęć ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem iż mnie z tej półki najbardziej podoba się HP, którego będę kochać przez wieki!
    Ale powiem Ci, że aktualizacja półki to fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż wstyd przyznać, że nie czytałam Harrego! Zaczęłam zbierać kolejne części i na razie zatrzymałam się na "Czarze ognia". :) Jak tylko skończę trylogię "Drżenie" to zasiadam do Pana Pottera :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Harry Potter rządzi :D mi jeszcze więźnia azkabanu brakuje i insygniów śmierci.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)