sobota, 3 marca 2012

Małe podsumowanie.

Przyszedł czas na małe podsumowanie dwóch minionych miesięcy.

Książki przeczytane : 35
Ilość recenzji co prawda jest wyjątkowo mała w porównaniu do liczby książek przeczytanych. Obiecuję poprawę : ) W ciągu ferii zabrałam się w większości za romanse niskich lotów, miałam wielką potrzebę odstresowania. Zapewne stąd ta rozbieżność w liczbach.

Książki zakupione : 4.

Warte polecenia :
Strąceni - Gwen Hayes       recenzja 
Dziedzictwo Mroku - Bree Despain recenzja
Wieczna noc - Claudia Gray recenzja w przygotowaniu

Największe rozczarowania:
Pocałunki Wampira. Początek - Ellen Schreiber recenzja
Piękne istoty - Kami Garcia, Margaret Stohl recenzja
Udręka - Lauren Kate recenzja

Kolejne podsumowanie już na początku maja. 

4 komentarze:

  1. ie ma czasu na poisanie jak lepiehj w tym czasie czytac :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do Lauren Kate to się nie dziwię. Do mnie pisarka nie przemawia. Swoją drogą, ja również w styczniu i lutym przeczytałam łącznie 35 książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie pani Kate Lauren również nie przemawia, jeśli trzecia jej powieść będzie podobna do poprzednich - będzie to moja ostatnia styczność z tą autorką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie Udręka również zawiodła. Dziedzictwo mroku bardzo lubię i mam zamiar przeczytać drugą część jeszcze w tym miesiącu, a co do Strąconych to właśnie czytam ;D

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)