niedziela, 25 marca 2012

Stosik.

Jako że mam dziś dość dużo wolnego czasu - postanowiłam sfotografować mój stosik, który jest pierwszym w historii bloga.
Zaczynając od dołu:
Jodi Picoult - Czarownice z Salem Falls - Z biblioteki.
Nicholas Sparks - Prawdziwy cud - Również z biblioteki. Słyszałam sporo pozytywnych opinii. Mam nadzieję, że się nie rozczaruję.
Lucy Christopher - Uprowadzona - J.w. Zaintrygował mnie jej opis. Jestem właśnie w trakcie czytania.
Paulo Coelho - Brida - J.w. Czytałam bodajże trzy jego powieści, z czego żadna nie zrobiła na mnie większego wrażenia. Może tym razem będzie lepiej?
Lauren Kate - Namiętność - Zakup własny, za śmieszną cenę z wyprzedaży. Przeczytana, recenzja już wkrótce.
Rachel Hawkins - Dziewczyny z Hex Hall - Pożyczona od koleżanki. Przeczytana, recenzja już wkrótce.

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam oglądać cudze stosiki:) Życzę przyjemnej lektury.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. "Prawdziwy cud" to była pierwsza książka Sparksa, jaką przeczytałam. Wspominam bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji czytać Sparksa i Picoult. Ciekawa jestem Twojej opinii.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Prawdziwy cud" to również moje pierwsze podejście do Sparksa. Mam nadzieję, że się nie rozczaruję : ) Natomiast twórczość pani Picoult mogę polecić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe książki. Czekam na recenzję powieści Jodi Picoult :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Czarownice..." czytałam niedawno. Fajne, polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przyjemnie się patrzy na ten stosik. ;P
    Miłej i udanej lektury życzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny stosik. Jestem bardzo ciekawa twojej opini o Namiętności.
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny stosik zazdroszczę ci Namiętność, bo planuje gdzieś tanio ją dorwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezły stosik :)
    Też mam zamiar przeczytać Czarownice z Salem Falls.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo Sparks . Czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  13. Czarownice są również w moim stosie:) I nie tylko ta książka tej autorki. Mam w planach przeczytać wszystkie...
    Sparksa czytałam jak na razie tylko jedną.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)