sobota, 10 marca 2012

Top 10: ulubione bohaterki filmów i seriali

  Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.
Dziś przyszła pora na... Dziesięć ulubionych bohaterek filmów i seriali!

Zaszczytnie miejsce pierwsze przypadło postaci, którą przez bardzo długi czas uwielbiałam. Będzie to...
  • Magda z serialu Magda M. 


Kolejne równie zaszczytne miejsce zdobyła...
  • Katherine z The Vampire Diaries 


Ostatnie miejsce na podium należy natomiast do :
  • Sereny Van der Woodsen z Gossip Girl


Postaciami, które również szczerze uwielbiam są :
  • '13' z Dr House'a
  •  Beatka z Przepisu na życie
  •  Faye z The Secret Circle
  •  Bridget Jones z filmów Dziennik Bridget Jones oraz Bridget Jones : W pogoni za rozumem
  •  Hermiona z serii Harry Potter
  •  Caroline z The Vampire Diaries
  •  Effy Stonem z serialu Skins
Każdą z wyżej wymienionych postaci cenię za coś innego. Wszystkie są inne, posiadają mnóstwo zalet jak również i kilka wad. Wybór postaci był dla mnie dość trudny. Pozdrawiam wszystkich zaczytanych i życzę miłego weekendu!

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam Katherine! < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Same kobietki :D. Serena jest w porządku, ale jest mało wyrazista, zdecydowanie wolę Blair :). Beatkę też znam i lubię się z niej pośmiać. Za to zgadzam się z "Trzynastką", jest świetna ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. o super :D ja tez może wypisze Top 10 :DS

    OdpowiedzUsuń
  4. Faye działa mi na nerwy - ma jakiś taki nieprzyjemny sposób bycia, denerwujący sposób mówienia i okropny sposób patrzenia. Za to urodą przebija swoje koleżanki, dlatego jeszcze ją "znoszę" ;)

    A Beatka w "Przepisie" wymiata - w parze z doktorkiem zawsze mnie rozbrajają.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna biblioteczka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto nie kocha Bridget Jones ? Zawsze poprawia humor ;)
    Jest i mnie w 10 , zapraszam :
    http://dalia-hobby.blogspot.com/2012/03/top-10-ulubione-bohaterki-filmow-i.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Faye, Caroline i Katherine. Mają fajne charaktery.

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym zacząć to robić, ale nie bardzo rozumiem za bardzo jak to się robi. Mogę liczyć na małą pomoc?:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)