środa, 25 kwietnia 2012

Stosik

Ostatnio nazbierało mi się bardzo dużo książek do przeczytania, postanowiłam więc się nimi pochwalić ;)
Od góry:
1. Cienie - Amy Meredith : Opis w miarę mnie zaciekawił, bez większego wahania wzięłam ją z bibliotecznej półki. Mam nadzieję, że się nie rozczaruję!
2. Mroczny Anioł - Eden Maguire : Do recenzji od portalu Na Kanapie , aktualnie jestem w trakcie czytania.
3. Dama z portretu - Diane A.S. Stuckart : Leonardo da Vinci, śledztwo, zabójstwo... I do tego ta okładka, przyciągająca wzrok. Z biblioteki.
4. Powołanie - P.C. Cast : Po poprzednim spotkaniu z tworami tej autorki byłam nieco rozczarowana. Może tym razem będzie lepiej? Pożyczona od przyjaciółki.
5. Umarli czasu nie liczą - Kim Harrison : Czytałam sporo negatywnych recenzji i postanowiłam na własnej skórze przekonać się, czy faktycznie jest tak kiepska. Również od przyjaciółki.
6. Noce w Rodanthe - Nicholas Sparks : Znaleziona w bibliotece.
7. Obiecaj mi - Harlan Coben : Jego powieści polecano mi już niejednokrotnie, z chęcią się więc za nie zabiorę. Z biblioteki.
8. Skrzydła Laurel - Aprilynne Pike : Usłyszałam o niej już dość dawno, bałam się jednak kupować ją w ciemno. W końcu mam okazję do przeczytania. Z biblioteki.
Posiadam jeszcze jedną książkę, której niestety nie umieściłam na zdjęciu (kompletnie o niej zapomniałam). Jest to :
9. Oddech nocy - Lesley Livingston : Opis brzmi ciekawie, okładka jest świetna. Pożyczona od przyjaciółki.

22 komentarze:

  1. Ładny stosik.;D Życzę przyjemnej lektury.;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jakoś słabo kojarzę tytuły. Jedno co, to nazwiska pisarzy jeszcze mi coś mówią. No nic. Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Noce w Rodanthe bardzo mi się podobały. Jestem ciekawa Cast. Miłego czytania :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy stosik :) Cobena też mi polecano, więc chyba również muszę znaleźć dla niego chwilę :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny stosik. Sama przeczytałam jedną książkę ze stosiku. Jestem ciekawa "Powołania" i "Mrocznego anioła"

    OdpowiedzUsuń
  6. 'Skrzydła Laurel' też wydają mi się ciekawe :)

    miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  7. interesujące tytuły :)
    nie pozostaje mi nic innego, jak tylko życzyć Ci przyjemnie spędzonego czasu na lekturze :)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam "Powołanie" i była to naprawdę przyjemna lektura, ale nie oczekuj zbyt wiele, w końcu to paranormal ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zainteresowała mnie książka ,,Dama z portretu'', musiałabym poszukać.

    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałabym sobie Powołanie! Piękny stos! Wpadnij do mnie. Dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  11. Skrzydła Laurel już czytałam, a kusi mnie Powołanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale zazdroszcę ci Powołania, miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny stosik :) Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny stosik, a co do "Umarli, czasu nie liczą" to książka na bardzo słabym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny stosik!
    "Skrzydła Laurel" kiedyś czytałam, ale zatrzymałam się na tej części bo jakoś specjalnie mnie nie pociągała.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jakos choc ma ksiazki to zawsze cos sie wcisnie innego :D i nie daje stosików

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy stosik. Czytałam Skrzydła Laurel i dobrze zrobiłaś, że poczekałaś aż będzie w biblio. Mam drugą część tej serii z wymiany, ale jeszcze nie czytałam. Oddech Nocy chyba na podobnym / zbliżonym poziomie jak tak patrzę z perspektywy czasu.
    Miłego czytania i zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem zachwycona książkami P.C Cast (bez współpracy z córką) :] Więc "Powołanie" powinno Ci się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny stosik, jestem ciekawa jak Ci się spodoba Powołanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O. Niektórych tytułów nie kojarzę, dlatego z chęcią przeczytam recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Sparksa czytałam i mi się podobała. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)