sobota, 26 maja 2012

Notka urodzinowa

Na blogu od kilku dni panuje mały przestój w publikowaniu recenzji. Było to spowodowane brakiem czasu, wieloma zawirowaniami w moim życiu oraz wyjazdem do Pragi na pięć dni.
W poniedziałek świętowałam moje siedemnaste urodziny. Już od kilku lat ten dzień nie należy do najszczęśliwszych, jednak spędziłam go z przyjaciółmi, którzy niesamowicie poprawili mi humor.
Jak co roku dostałam małe prezenty książkowe i piękne kartki :
 Na zdjęciu widać dwie książki które dostałam - Uprowadzoną oraz Zapomniane - której jeszcze nie zdążyłam przeczytać. Chciałabym serdecznie podziękować za kartki : Pauli, Ani , Emily, Julii, Agnieszce,  Dorocie oraz Monice. Serdecznie dziękuję również wszystkim, którzy wysłali do mnie listy widoczne po prawej stronie zdjęcia. Nic nie poprawia mi humoru tak bardzo jak one!
Będąc w Pradze zrobiłam sporo ponad tysiąc zdjęć, chwilowo nie mam jednak możliwości dodania żadnego z nich (brak kabla do aparatu). Wstawię więc jedno słabe jakościowo zdjęcie robione telefonem. Mam nadzieję, że wybaczycie mi brak artyzmu i jego jakość! Gdybyście chcieli poznać moje pełne wrażenia z pobytu w Pradze - piszcie, a zrobię jedną notkę poświęconą właśnie temu miastu. Dodałabym też nieco lepsze fotografie : )

W marcu również były urodziny, tyle że mojego bloga : ) Kompletnie zapomniałam o nich wspomnieć i z tej okazji chciałabym podziękować wszystkim, którzy go czytają, odwiedzają oraz komentują!

11 komentarzy:

  1. Ja jestem jak najbardziej za notką o Twojej wyciecze do Pragi!
    Cieszę się, że już wróciłaś, bo strasznie się za Tobą stęskniłam. ;*
    I oczywiście czekam z niecierpliwością na odpowiedź na list. : 0

    Pozdrawiam,
    Drrim

    OdpowiedzUsuń
  2. choć spóźnione, to wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    kiedy to ja miałam 17 lat.... fajne czasy ;]
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze :):* Spełnienia marzeń i szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki :)
    No i wszystkiego co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :)
    Za niedługo gorąca 18! :D
    Ja to mam takiego pecha, że nie mam co liczyć na prezenty...
    Wiernie obserwuję Twojego bloga, bo jest to jeden ze wspanialszych blogów jakie mam okazję oglądać. ;)

    Pozdrawiam, i życzę jeszcze raz wszystkiego co dobre oraz spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione życzenia, ale wszystkiego najlepszego... O Pradze napisz - jestem bardzo ciekawa Twojej notki, bo to piękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat, sto lat! Oczywiście czekam na notkę dotyczącą Pragi. ;)
    Tylu listów - to tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszytskiego najlepszego!!!
    Świetne pozycje i bardzo ładne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spóźnione wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, "Uprowadzoną" dostałaś :) Akurat dzisiaj skończyłam czytać i recenzować :D "Zapomniane" chętnie widziałabym u siebie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)