wtorek, 1 maja 2012

Podsumowanie marca i kwietnia

Podsumowanie

Tradycyjnie już, jak co dwa miesiące - przyszedł czas na małe blogowe podsumowanie. W tym czasie przeczytałam co prawda nieco mniej książek niż w poprzednich dwóch... Ale mimo wszystko jestem zadowolona.
Ilość książek przeczytanych : 17
Ilość książek zrecenzowanych : 10
Ilość obserwatorów : 48
Ilość komentarzy : 127
Statystyki odwiedzin : 3484
Najlepsze przeczytane książki : 
Lucy Christopher - Uprowadzona
Bree Despain - Dziedzictwo Mroku
Jodi Picoult  - Czarownice z Salem Falls
Do powieści, które pozytywnie mnie zaskoczyły zaliczyć można również : 
Rachel Hawkins - Dziewczyny z Hex Hall 
Książki kupione, wygrane, zdobyte : 5
Mam nadzieję, że kolejne miesiące będą dla mnie równie satysfakcjonujące. : >
Pozdrawiam wszystkich i życzę wspaniałego weekendu!

14 komentarzy:

  1. ładny wynik jak na przekrój dwóch miesięcy :)
    oby dalej było równie owocnie i coraz coraz to lepiej :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajny wynik, życzę kolejnych takich owocnych podsumowań :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 17 książek? Wow. Stanowczo za dużo czasu spędzam nie czytając. xD
    Ładne wyniki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę takich wyników ;) Życzę coraz więcej czytelników i książek do czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tych przeczytanych :)
    Oby tak dalej !
    Zapraszam też na swój konkurs:
    http://wiedzminka-ciri.blogspot.com/2012/05/konkurs-urodzinowy.html?showComment=1335876451694#c1912693099176098650

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero teraz udało mi się przeczytać Twojego posta, bo w Operze mi się one niestety nie wyświetlają.

    Oszałamiający wynik! Ja tyle to w ciągu tego roku przeczytałam. xD
    Za "Czarownice z Salem Falls" na pewno się zabiorę. Jak na razie czekam na nie, bo ktoś to w bibliotece wypożyczył. A inne także mam zamiar kiedyś się zabrać.

    Pozdrawiam i życzę udanej majówki! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetne statystyki. Gratuluję i życzę, aby kolejne miesiące były jeszcze bardziej owocne!
    Btw. Jestem Avenix ;3 Mój blog, również z recenzjami, to: http://extinctdreams.blogspot.com/ Gorąco zapraszam, jesli jesteś zainteresowana.
    Bloga dodaję do obserwowanych i czekam na recenzję. Do napisania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci jeszcze wielu podsumowań i jeszcze lepszych wyników ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. moje wyniki sa marne przy twoich ale bark czasu i duzo nauki. A jak czytam to czytam dosć grube ksiazki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne statystki, w przyszłym miesiącu życzę jeszcze lepszych wyników. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobre statystyki. :) Oby tak dalej, a nawet jeszcze lepiej :PP
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)