sobota, 7 lipca 2012

11 pytań & małe podsumowanie

W blogowym świecie pojawiła się kolejna już zabawa. Pozwolę sobie przytoczyć jej zasady :
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybiera 11 nowych osób do tagu i podaje je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w tagu i napisz je w tagowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś.
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

Zacznę od pytań zadanych mi przez Wiedźminkę
Oto moje pytania :
1. Anglia czy Francja ? Francja.
2. Cola czy sok ? Sok.
3. Książka czy TV ? Książka.
4. Lato czy zima ? Zima.
5. Hobbit czy elf ? Elf
6. Spacer czy leżakowanie ? Spacer.
7. Wiedźmin czy Harry Potter ? Harry Potter.
8. Fast-food czy domowe jedzenie ? Domowe.
9. Impreza czy spokój ? Spokój.
10. Kot czy pies ? Kot.
11. Wysoka czy niska ? Niska.
Kolejne pytania dostałam od Clarissy 
Moje pytania.
1. Oglądacie Niekrytego Krytyka? Taaak! : D
2. Jaki rodzaj muzyki lubisz najbardziej? Metal, power metal, rock, alternative.
3. Co robisz w wolnej chwili? Czytam, piszę, rysuję.
4. Frugo czy Tymbark? Frugo.
5. Jaką postacią fantastyczną chciałabyś być? Mrocznym łowcą!
6. Kupujesz, dostajesz czy pożyczasz książki? Kupuję i pożyczam.
7. Co wg Ciebie jest najważniejsze w życiu? Miłość.
8. Na jaki kolor masz pomalowane paznokcie? Niebieski.
9. Jaki kolor jest twoim ulubionym? Niebieski : >
10. Masz swoją ulubioną płytę? Szczerze mówiąc to nie.
11. Podasz tytuł najgłupszego teledysku, jaki kiedykolwiek widziałaś? "Friday".

Sama do zabawy typuję Drrim oraz wszystkich tych, którzy jeszcze nie wzięli udziału w zabawie! 
1. Książka czy film?
2. Fantasy czy horror?
3.  Paranormal romance czy kryminał?
4. Księgarnia czy biblioteka?
5. Duża własna biblioteczka czy raczej skromna?
6. Jakie książki lubisz najbardziej?
7. Czy lubisz blogowanie?
8. Masz nawiązane jakieś współprace?
9. Co poradzisz nowym bloggerom?
10. Jaką książkę wspominasz najgorzej?
11. Czy dużo czytasz?

Ostatni miesiąc był dla mnie nieco ciężki, przede wszystkim przez kompletny brak czasu na czytanie czy tym bardziej pisanie recenzji. Na szczęście wszystko powoli zaczyna wracać do normy, już prawie uporałam się z wcześniejszym stosikiem oraz mam gotowy kolejny, jestem w trakcie pisania relacji z wycieczki do Pragi, mam również gotowe kolejne dwie recenzje. 
Dziś pierwszy raz od dawna uśmiechnęło się do mnie szczęście, ponieważ wygrałam książkę w konkursie organizowanym przez Szarikowa . Dziękuję! : >
Pozdrawiam wszystkich oraz życzę mile spędzonego i owocnego weekendu.


13 komentarzy:

  1. Jak można lubić zimę? :) Brr..
    Gratuluję wygranej w konkursie oraz życzę jak najwięcej wolnego czasu na książki, no i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe odpowiedzi i moje gratulacje z okazji wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo gratuluje więc wygranej w konkursie~~
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wszystkim za gratulacje! Jestem w szoku, ponieważ to w sumie pierwsza rzecz jaką wygrałam : D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałabym podobnie. No i gratulacje z powodu wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również lubię zimę. Gratuluję wygranej!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Friday, Friday... :D
    Gratuluję wygranej. c;

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, że Cię kocham? Kocham cię za to, że lubisz Niekrytego Krytyka :D Który odcinek najfajniejszy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Najfajniejszy odcinek niekrytego to chyba "Zrób to sam" : D Ach, ta dżoana : >

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujące odpowiedzi :) i oczywiście gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Frugo *_*
    Również gratuluję wygranej w konkursie. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)