sobota, 21 lipca 2012

Stosisko, czyli moje ostatnie zdobycze

Witam wszystkich w ten sobotni wieczór! Ostatnio czytałam w tempie nieco niższym niż zwykle, stąd też nazbierała mi się cała półka powieści, a do tego udało mi się trafić na całkiem fajną promocję.

Jak widać na załączonym zdjęciu - jestem posiadaczką oryginalnych wydań "City of Lost Souls" oraz "Clockwork Prince" z czego jestem bardzo zadowolona! Za te dwa egzemplarze serdecznie dziękuję mojej cioci, która kupiła je dla mnie za śmiesznie niską cenę. A już niedługo dostanę resztę serii do kompletu. Zastanawiająca jest jedynie różnica w objętości wydania polskiego i oryginalnego, które jest dość sporym tomiskiem. I do tego te okładki! 
 Na przeczytanie czekają również : 
1. Ballada. Taniec mrocznych elfów - Maggie Stiefvater. : wygrana z konkursu. recenzja
2. Wybacz, ale będę ci mówiła skarbie - Federico Moccia. Recenzja : Kupiona za dość niską cenę w biedronce. Mam zamiar przeczytać ją ponownie, ciekawi mnie to czy moja opinia o niej ulegnie zmianie.
3. Umarli czasu nie liczą - Kim Harrison. Pozostałość z poprzedniego stosu, od koleżanki.
4. Dama z portretu - A.S. Stuckart. Również nie doczytana z poprzedniego stosu, skradziona z biblioteki.
5. Powołanie - P.C. Cast. jw.
6. Błękitnokrwiści - Melissa De La Cruz. - Pożyczona od przyjaciółki. Jestem z trakcie czytania.
7. Akademia Wampirów - Richelle Mead. Pożyczona od chłopaka, jestem w trakcie. recenzja
8. Akademia Wampirów : W szponach mrozu - Richelle Mead - Również od chłopaka. recenzja

Na przeczytanie czekają również moje ostatnie łowy zakupowe : 
9. Głębia - Tricia Rayburn
10. Powrót do Wiecznej Nocy - Claudia Gray recenzja
11. Gone Zniknęli Faza trzecia: Kłamstwa - Michael Grant
12. Pokusa - Lisa Desrochers recenzja
Cztery wyżej wymienione tytuły zakupiłam za dość niską cenę. Zdjęcie dodam jak tylko przywiozę je sobie do domu.
Życzę wszystkim miłego wieczoru i słonecznego weekendu! 

30 komentarzy:

  1. ciekawy zbiór :)
    czyli na nudę nie będziesz narzekać przy tylu fajnych pozycjach :)
    czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, zazdroszczę i życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa "Błękitnokrwistych" i "Akademii Wampirów" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski stos, zazdroszczę Akademii Wampirów i oryginałów książek Casandry Clare, musisz mi chyba podać namiary do cioci.;p

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny stos :)
    też lubię zdobycze z biedronki czasami ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Same smakołyki! ;D tylko czekam na recenzje.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne książki! Sama mam ochotę na kilka z nich (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przeczytałabym pozycję numer 2, a trzecią część serii GONE wspominam miło, ale dość mgliście. Życzę Ci miłego czytania! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojeju! ;O Oryginalne DA, przecież ja Ci je zabiorę, haha :D Świetne zdobycze książkowe. ;D
    Może ja też naciągnę ciocię na nie? Jeju, chcę je ;D (DA)

    No nic.. Przyjemnej lektury! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Również mam oryginalne wersje Infernal Devices, jednak już Dary Anioła mam polskie, no bo to nieładnie tak w połowie wersję zmieniać, a na dokładkę jestem chyba jedynym źródłem książek moich koleżanek, które po angielsku nie lubią czytać ;)
    Co do objętości, to może chodzić o to, że jest większa czcionka, większe odstępy między literami, większe marginesy. I chyba papier też jest grubszy, przez co wydaje się, że Polacy połowę książki wyrzucili ;)
    Reszty książek nie czytałam, ale zapowiadają się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny stosik. A Wybacz, ale... czytałam, obecnie mam na półce drugą część ;) Pozdrawiam ;)i miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny stosik! Chyba najbardziej zazdroszczę Błękitnokrwistych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Imponujący stos:) Miłej lektury!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Same cuda:) Nie wiem, czy zdecydowałabym się przeczytać w oryginale :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja i Meme Cię udusimy. Po prostu wejdź na forum jak będziemy to udusimy. Dlaczego masz Infernal Devices w oryginale? Ja też chcę! Twoja ciocia jest niesamowita, że Ci to kupiła. Ja także chcę oryginały!

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę lecieć do biedronki po "Wybacz, ale będę ci mówiła skarbie" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy stosik, mało książek znam, więc jeszcze bardziej czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stosik świetny, miłej lektury. :)

    Książki Cassandry tak ładnie wyglądają w tych oryginalnych okładkach... Szkoda, że polskie okładki są takie brzydkie. :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne zbiory! "Dama z portretu" kusi mnie najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kim Harrison - czytam jej jedną serię pt.: Zapadlisko, która jest dość dobra. Tę młodzieżową również zaczęłam, ale dla mnie była wybitnie słaba.
    P.C. Cast - nie cierpię tych autorek. Właśnie takie pisarki jak one, sprawiają, że paranormal romance stało się wyśmiewanym gatunkiem.
    Błękitnokrwiści - ta seria jest przeciętna, ale wciągająca. Jeśli nie podoba Ci się tom pierwszy, to nie zrażaj się. Następne części pozbawione są blichtru i pozłoty - markowych ciuchów itp.
    Akademia wampirów to dobra seria. :-)
    Całą serię Gone mam w planach.
    Pokuta - dla mnie ta książka to dno, koszmar i obraza dla słowa książka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny stosik! O kilku książkach nie słyszałam, więc chętnie zapoznam się z opinią. :3 Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ło Jezu! O.o Oddaj mi w tej chwili "City of Lost Souls", desperacko potrzebuję przeczytać tę książkę. :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ okazały stos. Czekam cierpliwie na kolejne recenzje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. stosik fajny czekam na recenzje ;d ja też ostatnio mało czytam a jeszcez mniej pisze na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny stosik! Powiększyłaś kolekcję o wiele zdobyczy wartych przeczytania, przynajmniej w teorii - czekam na recenzje, zobaczymy czy rzeczywiście takie są. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku, jejku, jejku! Dosłownie każdą książkę z tego stosu chciałabym przeczytać :o Dodaję prędko do obserwowanych, bo widzę, że lubimy podobne książki - jak to się stało, że wcześniej nie zauważyłam Twojego bloga?!

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudny stosik! Wszystkie książki chętnie bym Ci podkradła. Szczególnie zazdroszczę Ci oryginalnych wydań "Miasta zagubionych dusz" i "Mechanicznego księcia"! Te okładki są o niebo lepsze od naszych...

    Trafiłam tutaj przez przypadek z nakanapie.pl i aż się dziwię, że wcześniej Cię nie znalazłam, gdyż widzę, że mamy podobny gust czytelniczy ;) Ale już dodaję do obserwowanych i będę zaglądać tutaj częściej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)