wtorek, 28 sierpnia 2012

Notka informacyjna

Witam wszystkich!
Jak może już niektórzy z Was mieli okazję zauważyć - od niedawna funkcjonuje fanpage mojego bloga na facebooku.
Póki co nie jest zbyt bogaty, acz pracuję nad jego rozwojem!
Będę publikować na nim zarówno linki do nowo pojawiających się recenzji, starszych które z jakiegoś powodu uznam za warte umieszczenia, będę również podawać linki do blogów których jestem wierną czytelniczką.
Dziękuję wszystkim, którzy klikną "Lubię to" : D fanpage
Życzę wszystkim cudownego i przede wszystkim słonecznego zakończenia wakacji.
Tymczasem uciekam do pakowania i szykowania się przed ostatnim już wyjazdem. Niebawem pojawią się recenzje "Akademii Wampirów" oraz "Luciana".
Pozdrawiam : >

7 komentarzy:

  1. życzę miłego korzystania z końca wakacji. ;) A fanpage polubię, oczywiście. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz kliknę :) dodatkowo będę miała informację gdybym zapomniała o twoim blogu.
    Też posiadam fanpage'a ale korzystam z niego jak sobie o tym przypomnę, więc może parę razy na miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubiłam ! :D Ciekawy pomysł z założeniem fan page'a :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Trza polubić widzę ;)
    Korzystaj z końcówki póki możesz!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł z tym fan page'm. Życzę udanej reszty wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero teraz zauważyłam, że masz fanpage na Facebooku, aż muszę go polubić. :) Zastanawiałam się jakiś czas temu nad własnym fanpagem, ale na razie to nie dla mnie. :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)