środa, 31 października 2012

Stosik weekendowy

Dobry wieczór!
Na mojej półce czeka dość sporo pozycji, które w końcu muszę przeczytać. Ostatnio jednak w moje ręce trafiło kilka ciekawych pozycji, które przedstawia poniższe zdjęcie.
Od góry:
- Przebudzenie, Kelley Armstrong - przyjaciółka wypożyczyła to z biblioteki w dobroci swego serca ofiarowała tę powieść mi, stwierdzając iż w weekend i tak nie będzie miała czasu na czytanie.
- Odwet. jw.
- Głębia, Tricia Rayburn - Mam na nią wielką ochotę, mam nadzieję że się nie rozczaruję!
- Trzy metry nad niebiem, Federico Moccia - Kupiłam ją za dość niską cenę w księgarni na wyprzedaży. Oby spodobała mi się tak, jak poprzednie powieści tego autora!
I tym chciałabym zakończyć dzisiejszą jakże krótką notkę. Niebawem możecie spodziewać się recenzji.
A tymczasem życzę Wam miłego wieczoru!
Ostatnio naszło mnie na słuchanie coverów. Posłuchajcie tego!



19 komentarzy:

  1. Życzę miłej lektury. :)Chętnie bym przeczytała te dwie książki od spodu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego czytania! :D Sama chętnie zapoznałabym się z "Głębią".

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnej lektury :)
    Czekam na kolejne recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłej lektury :) Ciekawy stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chciałabym przeczytać Twoją opinię o książce "Trzy metry na niebem". Od pewnego czasu zastanawiam się warto przeczytać, czy nie.
    Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Głębię" mam w swoich czytelniczych planach. Jeśli chodzi o "Trzy metry nad niebem" to próbowałam oglądać ekranizację, jednak w połowie wymiękłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę ostatniej książki - Trzy metry nad niebem :D sama na nią poluję :)

    Miłego czytania :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie przeczytałabym "Trzy metry nad niebem". Widziałam film i byłam zachwycona. Kocham tę piosenkę w wykonaniu Coldplay, ale cover też ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę czekać na recenzję książki ,,Głębia". Z chęcią zapoznam się z Twoim zdaniem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny stosik, miłego czytania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny stosik ;) Przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. weszłam na równe 11 tys. wyświetleń :)
    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzy metry nad niebiem mam ochote przeczytac;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kelley Armstrong - dla mnie powyższa seria tej Autorki to totalne bardziewie, kolokwialnie mówiąc. Zaczęłam pierwszą część i porzuciłam powieść, po tym jak zaczęła kontemplować swoje piersi. Nie interesuje mnie to, że jakaś dziewuszka ma niezadowalający biust.
    Głębi nie przeczytam, ponieważ odchodzę od paranormal romance i nie chcę zaczynać nowych serii.
    Trzy metry nad niebiem - mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś przeze mnie wytypowana do nowej zabawy wśród blogerów, Liebster Blog :) Szczegóły w poście na moim blogu. Będę się cieszyć jeśli weźmiesz w niej udział i odpowiesz na pytania, jeśli nie - bez obaw, zrozumiem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś nominowana przeze mnie do "Liebster Blog". Zapraszam:)
    http://czytelnicze-zycie.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny stosik! Życzę przyjemnej lektury

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)