poniedziałek, 12 listopada 2012

Liebster blog razy dwa

,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Za nominowanie serdecznie dziękuję Trinity oraz Natashy .  Zabawa ta wydaje mi się całkiem ciekawa, dlatego też zdecydowałam się wziąć w niej udział! Oto i moje odpowiedzi :

1. Jaką umiejętność chciałabyś nabyć?
Chciałabym latać! I nie wiem, czy można to podciągnąć pod umiejętności - ale chciałabym móc porozmawiać jeszcze chociaż raz z osobami, które już odeszły z tego świata.

2. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Nie wierzę. Dla mnie miłość jest uczuciem, które budzi się raczej stopniowo. Po dłuższym i głębszym poznaniu drugiej osoby.

3. Co jest Twoim ulubionym daniem?
Spagetti!

4. Jakiej cechy charakteru najbardziej w sobie nie lubisz?
No nie wiem. Chyba nadmiernej sarkastyczności.

5. Wybaczyłabyś zdradę facetowi?
Nie.

6. Co najbardziej cenisz u płci przeciwnej?
 Poczucie humoru, oraz swego rodzaju prostolinijność (choć to nie tyczy się wszystkich).
7. Na jak poważne i wielkie poświęcenie bliskiej osobie byłabyś zdolna?
Na dość duże, ale to zależy też od powodu oraz od osoby dla jakiej bym to robiła.
8. Pomogłabyś swojemu największemu wrogowi w ciężkiej sytuacji?
Nie sądzę.

9. Jaki jest Twój ulubiony cytat?

„To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.”
   
10. Częściej kierujesz się sercem czy rozumem?
Chyba jednak sercem.

11. Czy istnieje książka, która zmieniła Twoje spojrzenie na życie?
Szczerze mówiąc - jeszcze nie trafiłam na taką książkę, a szkoda.
I teraz kolejna porcja odpowiedzi : 
1. Jaka jest Twoja ulubiona ksiazka?
Miasto Kości, Dziady, Harry Potter.

2. Z jakim autorem chcialbys sie spotkac?
Z Mickiewiczem! 

3. Czy lubisz książki podróżnicze? Jaki kraj najbardziej chcialabys odwiedzic? 
Ciężko mi powiedzieć, czy je lubię gdyż jeszcze żadnej nie czytałam. A chciałabym odwiedzić : Rosję, Norwegię, Szwecję, Nową Zelandię, Japonię, Czechy (znów!).

4. Jakie jest Twoje zdanie na temat współpracy z wydawnictwami/portalami/autorami?
Cóż, myślę że to na pewno fajna sprawa! Więcej powiedzieć nie mogę, sama nigdy takiej współpracy nie nawiązałam. 
5. Ulubiony gatunek literacki?
Fantasy.
6. Co najbardziej cenisz sobie w blogosferze?
 Na pewno cenię sobie to, że dzięki blogom mogę dowiedzieć się o wielu ciekawych książkach! 

7. Ulubiony męski bohater literacki? :D
 Jace : >

8. Co myślisz o popularnych ostatnio książkach z zabarwieniem erotycznym? (m.in. Rozkosz nieujarzmiona, 50 twarzy Greya)
Nie mam zdania, ostatnio nieco wypadłam z 'obiegu' i o żadnej z nich nie słyszałam.
9. Po jaką książkę/gatunek literacki na pewno nie sięgniesz?
Jeśli chodzi o książki - nie sięgnę po kontynuacje 'Naznaczonej'. A co do gatunku - odpuszczę sobie horrory.
10. Co sądzić o audiobookach i ebookach?
Słuchając audiobooków nigdy nie mogę się skupić. A co do ebooków... Nie czytuję ich, gdyż moje oczy wtedy cierpią.
11.Jak widzisz przyszłość papierowych ksiazek, czy są zagrożone? Wypierane przez ebooki i audiobooki?
Cóż, może faktycznie zwykłe książki są zastępowane przez te 'nowoczesne' wynalazki. Myślę, że ostatecznie i tak 'powrócimy' do tych tradycyjnych. 

No dobrze, oto i moje odpowiedzi na 22 pytania. Przepraszam za ewentualną chaotyczność, ale jestem już dość zmęczona a czeka mnie wyjątkowo ciężki tydzień! Z tego co zauważyłam, w zabawie wzięły już udział wszystkie blogi jakie znam i obserwuję, tak więc nie widzę sensu w zapraszaniu innych po raz drugi...
Dziękuję więc jeszcze raz za zaproszenie do "Liebster blog" i życzę wszystkim miłego wieczoru!



8 komentarzy:

  1. Jakie zróżnicowane odpowiedzi :) Ja też uczestniczę w tej zabawie, jak chcesz się coś o mnie dowiedzieć to zapraszam na recenzje-literackie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odpowiedzi, widzę zresztą że w dużym stopniu pokrywają się z moimi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będziemy musieli "powracać" do papieru, bo nigdy od niego nie odejdziemy według mnie.:D Ciekawe odpowiedzi, ja też nie umiem słuchać audiobooków, a ebooki jedynie na moim telefonie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Facetowi nie wybaczyłam bym zdrady, w tym się zgadzamy. Jednak czy pomóc wrogom? Najpierw trzeba wiedzieć, że ktoś Ciebie nienawidzi tak samo jak Ty jego :P
    Ciekawe odpowiedzi, ta zabawa jest dobra w tym sensie, że można trochę poznać recenzentów.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe odpowiedzi. :D Można się sporo dowiedzieć. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do udziału w zabawie Liebster Blog. Więcej informacji tutaj http://invisibl3e.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html
    Mam nadzieję, że zobaczę odpowiedzi na moje pytania :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)