poniedziałek, 24 grudnia 2012

Wesołych świąt dla wszystkich moli książkowych!

Witajcie kochani!
Z okazji nadchodzących świąt Bożego narodzenia chciałabym życzyć Wam przede wszystkim dużo zdrowia, szczęścia, ciepła rodzinnego, sukcesów w życiu zarówno szkolnym, zawodowym jak i osobistym! Dużo miłości, spełnienia najskrytszych marzeń, cudownych ludzi napotykanych na swojej drodze każdego dnia, świetnie spędzonego sylwestra oraz przede wszystkim... Dużo książek do przeczytania! ;)
Przy okazji chciałabym również bardzo przeprosić Was za tak długi okres milczenia na blogu. Miałam dość burzliwy okres w życiu, jeśli można w ten sposób to określić. Niedługo pojawią się dwie recenzje, muszę w końcu przegrać je tylko z pendrive'a którego niezmiennie od trzech tygodni noszę w torbie. W tym czasie nadrabiałam zaległości szkolne i artystyczne (tak, w końcu zabrałam się za akwarele! Póki co średnio mi idzie, ale jak tylko namaluję coś godnego uwagi to od razu się Wam pochwalę ;>). Jeśli chodzi o książki - jestem w trakcie ostatniej części Szeptem i w końcu z czystej ciekawości sięgnęłam po 50 Twarzy Greya o której tyle można było ostatnio usłyszeć - jakie są moje wrażenia? Dowiecie się już niedługo! ;)
Na koniec 'podzielę się' z Wami piosenką, która od kilku dni ciągle chodzi po mojej głowie.
Jeszcze raz - wesołych świąt! ;)

6 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt :) I samych super prezentów :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Również wszystkiego dobrego na Święta! Niech będzie rodzinnie, choinkowo, smacznie i radośnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również życzę wszystkiego, co najpiękniejsze. :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych hornico! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję :)
    Gwiazdki najpiękniejszej, choinki wysokiej i zielonej, przepięknych prezentów pod choinką, i dobrego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)