sobota, 12 stycznia 2013

Liebster Blog Award

Witajcie!
Już po raz kolejny w swojej blogowej 'karierze' nominowana zostałam do zabawy Liebster blog award! Na początek przybliżę może nieco, na czym to wszystko polega. Dodam jeszcze, że zostałam do tego zaproszona przez Meredith
Zasady zabawy: 
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla bloggerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym, nie możesz nominować osoby, która cię nominowała) oraz zadajesz im 11 pytań.
Pytanie jakie otrzymałam :
1. Czy masz swoje ulubione miejsce w którym lubisz spędzać czas?
 Mam, nawet kilka. Ale najbardziej lubię pewne miejsce bardzo odległe od innych domów, gdzie jest już tylko las, wszechobecne pola i przepiękne widoki. Swoją drogą muszę znów się tam wybrać, dawno tego wszystkiego nie oglądałam. Zbyt dawno.
2. Jaki gatunek książek najczęściej czytasz?
Fantasy, paranormal romance i kryminały - choć te ostatnie recenzuję rzadziej w porównaniu do dwóch wcześniejszych.
3. Twoja ulubiona piosenka?
Nie mam jednej. Ale najbardziej lubię : Soilwork - As We Speak, Nickelback - Holding on to heaven, Ed Sheeran - Lego house, Hobbie Stuart - Flying by the sun.
4. Jeśli mógłbyś/mogłabyś zrobić coś szalonego, co by to było?
Skok ze spadochronem! Zawsze mi się marzył. I jeszcze jazda nowym kawasaki ninja jakieś 120 km/h co najmniej.
5. Czy masz jakieś hobby?
No jasne! Czytam książki, recenzuję je, rysuję, maluję, tworzą dziwne rzeczy (tak, mam pociąg do handmade'u), kiedyś pisałam opowiadania, od czasu do czasu gram na gitarze, piszę listy (to w sumie też moje wielkie hobby!), sama uczyłam się hiszpańskiego (do tego chcę wrócić, bardzo to lubiłam).
6. Twoje ulubione dzieło sztuki?
Podróżnik po morzu chmur - Caspar David Friedrich. 
7. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Nie mam jednego wielkiego. Powiedzmy, że jest nim to, by spełniły się wszystkie mniejsze.
8. Jaki był Twój ulubiony przedmiot w szkole?
 Historia, język polski, język angielski.
9. Gdybyś miał/miała pieniądze by odwiedzić jakieś miejsce na świecie, jakie by to było?
Rosja! Norwegia, Szwecja, Hiszpania, Japonia, Chiny, Australia, Nowa Zelandia, no i Czechy (znów!).
10. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
To w zasadzie nie bajka, a anime - Dragon Ball.
11. Jaka jest Twoja ulubiona książka, jaki jest Twój ulubiony film?
Hm, nie miałam chyba jeszcze w rękach takiej książki, która poruszyłaby mnie na tyle mocno by stać się najważniejszą i ulubioną, ale powiedzmy że można tym mianem określić "Miasto Kości". A film? Nie mam.
A do zabawy zapraszam :

Pytania dla Was: 
1. Kiedy zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
2.Co skłoniło Cię do stworzenia własnego miejsca w sieci?
3. Ulubiona książka?
4. Masz hobby?
5. Lubisz góry?
6. Gdzie najbardziej chciałabyś pojechać?
7. Największe marzenie/marzenia?
8. Jesteś szczęśliwa?
9. Prowadzisz dziennik/pamiętnik?
10. Twoje ulubione danie?
11. Jakiej muzyki słuchasz najchętniej?

11 komentarzy:

  1. Też bym chciała wybrać się do Australii. :) Fajne odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi:) Też był chciała odwiedzić Chiny i Australię i skoczyć ze spadochronem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wzięcie udziału w zabawie
    "Podróżnik po morzu chmur" to i mój ulubiony obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. boski blog zapraszam do mnie obs za obs ? jak to zrobisz to napisz mi komentarz , a ja zrobie to samo :) :*
    gliniankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo jak mi się podoba język hiszpański *.* Również chciałabym pojechać do Australii - ten niezwykły klimat, krajobrazy, zwierzęta *____* Ciekawe odpowiedzi ;) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a kto nie lubi paranormal romance? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się w zupełności z punktami 2 i 10 :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dragon Ball kto nie wie co to ten świnia :D dobre anime tez oglądałam :) zapiszę sobie do obserwowanych ja na razie nic tu nie mam bo prowadzę dwa blogi na pingerze, ale może kiedyś coś się pojawi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Paranormal romance, fantastyka- też moje ulubione.
    Ogólnie wydajesz się być ciekawą osobą ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)