niedziela, 6 stycznia 2013

Nieco spóźnione roczne podsumowanie

Witajcie!
Po dłuższym zastanowieniu postanowiłam jednak dodać podsumowanie. Tak więc - w ciągu minionego roku napisałam :
  • 44 posty
  • Liczba wejść z 100 wzrosła do ponad 12500 
  • Zaczynałam od trzech obserwatorów, od tego czasu jednak ich liczba wzrosła do 98 (może już niedługo będzie równe 100?)
  • Przeczytałam 68 książek i ukończyłam wyzwanie '52 książki' 
  • Założyłam fanpage bloga na facebooku, który rozwija się dość powoli, ale jednak!
  • Napisaliście 442 komentarze


Najlepsze książki przeczytane przeze mnie w tym roku:


Największe rozczarowania minionego roku:


Najdziwniejsze hasła z google, które sprowadziły czytelników na mojego bloga :
  • harry potter postacie - Hm, u mnie nie ma chyba nawet recenzji Harrego.
  • lucy christopher kiedy sie urodziła? - przykro mi, również nie wiem ;)
  • 50 twarzy greya z narracją christiana - A to tam była narracja Christiana?
  • cztery metry nad niebem - to mnie najbardziej rozbawiło! Czytelniku, pomyliłeś się tylko o metr ;)
  • pacz szeptem - A to również według mnie jedno z zabawniejszych haseł.



 Zakładając tego bloga marzyłam o tym, by pisać tak świetne recenzje jak niektórzy z Was. Z perspektywy czasu widzę, że moje oczekiwania były wtedy nieco zbyt wygórowane. Mimo wszystko jednak myślę, że trochę się rozwinęłam. Od tamtego czasu przebyłam naprawdę długą drogę, a wiele pracy jeszcze przede mną! Blogowanie wciągnęło mnie jednak na dobre i stało się moim hobby, tak więc myślę że jeszcze wiele takich podsumowań przede mną.
Dziękuję również Wam wszystkim za komentarze, odwiedziny... To zawsze dawało mi większą motywację do pisania!

10 komentarzy:

  1. Myślę, że wynik roczny uzyskałaś bardzo zadowalający. Dużo książek przeczytałaś, gratuluję! Oby ten rok był jeszcze lepszy ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły wynik. :) Gratuluję!
    Pewnie, że przez rok się rozwinęłaś. ;) I za rok będzie jeszcze lepiej! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję podsumowania :)
    Życzę wielu sukcesów w 2013 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, uśmiałam się przy tych hasłach ;D U mnie było takie coś: "zemsta podstolina piersi" ;)
    Zapraszam na recenzje-lirerackie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszesz naprawdę świetne recenzje! Szczerze gratuluję i życzę wielu sukcesów. Jeśli masz ochotę zajrzyj: ksiazkawdloni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! ;) Piszesz świetne , horne recenzje, jesteś wspaniała i horna! <3 ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego mnie nie dziwi, że Grey trafił na listę rozczarowań? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaha, faktycznie te hasła wyszukiwane przez google niezłe, szczególnie te dwa ostatnie :)
    powodzenia w dalszym pisaniu recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lub raczej kuszące podsumowanie...? ;) Ale dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)