niedziela, 10 lutego 2013

Kartka walentynkowa

Witajcie!
Zgodnie z obietnicą będę wrzucać tu od czasu do czasu trochę własnoręcznie przeze mnie zrobionych kartek, akwareli, wisiorków, rysunków itp itd.
Dziś przygotowałam kartkę walentynkową dla mojej przyjaciółki, która zachorowała na tyle poważnie, że całe ferie spędzi w łóżku. Mam nadzieję, że ta kartka w połączeniu z ciasteczkami serduszkami poprawi jej nieco nastrój!
Zdjęcie wyszło nieco prześwietlone. Poza tym wciąż mam nieodparte wrażenie, iż moje okropne pismo ujęło trochę urody kartce. Jak myślicie? ; )

4 komentarze:

  1. Z pismem wszystko gra. ;) Bardzo ładna kartka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę fajna. ;P Bardzo pomysłowa i staranna. xD

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)