niedziela, 24 lutego 2013

Stosik

Witajcie!
Na powyższym zdjęciu prezentuję kolejny już stosik. Prawdę mówiąc - całym sercem i duszą chcę go już mieć za sobą, by móc w końcu wyruszyć do biblioteki po coś nowego. Tak więc do końca tygodnia powinnam przeczytać wszystkie z powieści obecnych na zdjęciu.
 
1. Błękitnokrwiści - Melissa de la Cruz
2. Wezwanie - Kelley Armstrong
3. Przebudzenie - Kelley Armstrong
4. Odwet - Kelley Armstrong
Na samej górze widać przeróżne ozdobne tasiemki - czyli moją niedawną inwestycję. Znów poczułam wenę do robienia kartek, tym razem jednak wielkanocnych. Mam więc szczerą nadzieję, że wszystkim obdarowanym się spodobają!
Ostatnio też widziałam w moim mieście ogłoszenie odnośnie kursu decoupage za 120 złotych i od tego momentu zastanawiam się, czy jest sens wydania na to pieniędzy - czy też rozsądniej byłoby poszukać rad w internecie i za owe 120 złotych kupić już jakieś potrzebne materiały. Jeśli ktoś orientuje się w temacie - byłabym wdzięczna za każdą radę ; )
Poza tym - jeśli jeszcze ktoś nie polubił fanpage'a bloga na facebooku to serdecznie do tego zachęcam! Tam pojawiać się będę dość często, zapewne nieco częściej niż na blogu. klik
A kolejna recenzja już w środę.
 Tak więc życzę wszystkim miłego niedzielnego wieczoru!


18 komentarzy:

  1. "Błękitnokrwiści" nie przypadli mi do gustu, więc jestem ciekawa Twojej opinii. Resztę bym podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszą pozycję czytałam i jestem bardzo ciekawa, czy Ci się spodoba. A pozostałych zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. 'Błękitnokrwistych' chce przeczytać, żeby sprawdzić jak autorka 'pokazała się' w innym gatunku literackim. :) Reszty nie znam, ale z chęcią poczytałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 'Błękitnokrwistych to i ja bym przeczytala z checia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię serię Kelley Armstrong, więc życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż za urocze przystrojenie stosiku :-)
    A co do decoupage, to sądzę, że więcej nauczysz się z internetu, szczególnie z jakichś filmikowych tutoriali, wystarczy dobrze pogrzebać w sieci (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za 'Błękitnokrwiści'. Ale czekam na recenzje pozostałych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę przyjemnej lektury i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale słyszałam o nich, słyszałam.
    Podziwiam zapał i zdolności do artystycznego tworzenia.
    eM niestety obu tych rzeczy nie posiada w nadmiarze, a już na pewno talentu artystycznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny stosik :) owocnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Wezwanie" czytałam, świetna książka :D następne już czekają w kolejce :) czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa Twojego zdania o książkach Kelley Armstrong:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Seria Kelley Armstrong bardzo lubię. Błękitnokrwistych czytałam, ale nie wspominam tego dobrze:) Późniejsze tomu są lepsze podobno.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem zdecydowanie lepiej kupić materiały i samemu kombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam żadnej z powyższych książek, ale Tobie życzę przyjemnego czytania! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam wszystkie prócz odwetu. Całkiem ładny ten zbiór, chociaż ja jakoś nie przepadam za Błękitnokrwistymi..

    OdpowiedzUsuń
  17. Błękitnokrwiści to świetna książka :) A kolejne tomy są jeszcze lepsze ^.^ O tych trzech pozostałych nie słyszałam, ale jestem ciekawa '.'

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)