piątek, 29 marca 2013

Aktualizacja biblioteczki

Wczoraj co prawda miała pojawić się recenzja książki, a w niedzielę biblioteczka - zmieniłam jednak kolejność tych dwóch postów. W porównaniu do poprzednich zdjęć sprzed dwóch lat - trochę powieści przybyło. Zresztą spójrzcie sami :

I na koniec - całość :
Brakuje tylko Ever, Błękitnej godziny oraz trzeciej i czwartej części Darów Anioła. Co myślicie o moich skromnych zbiorach? ; )
Skorzystam też z okazji, by życzyć Wam wesołych, szczęśliwych, rodzinnych i naprawdę wspaniałych świąt!

11 komentarzy:

  1. Ojej! Skromne ale jakie świetne. :) Widzę Upadłych, DA i już za to Cię lubię :D Całość się pięknie prezentuje! Również Wesołych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna biblioteczka!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna biblioteczka:)
    Wesołych, spokojnych świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zbiory. :) Ładnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale nie takie znowu skromne! :) Tylko zastanawiam się.. ile ich w sumie masz? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę kilka znanych mi książek! W ogóle - zaskoczyła mnie Clare w oryginalne. Kiedyś też będę musiała ją przeczytać w takim wydaniu ;)
    Wesołych świąt ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne, ładne... Naprawdę, podoba mi się Twoja biblioteczka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Część książek kojarzę :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych świąt :)
    A zbiory piękne, część tych tytułów także posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam jedną półkę zawaloną w 90% streszczeniami i encyklopediami niestety ;/ a prawa strona Twojej półki bardzo bardzooooooo mi się podoba... moja mama stwierdziła, że mam swoje książki schować do szafy bo to wygląda jak na wystawie... a mi się właśnie to podoba! i nie schowam! :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)