niedziela, 24 marca 2013

Stosik książek + druga rocznica + trochę informacji

Witajcie!
Ostatnio w końcu udało mi się przeczytać powieści, które na mojej półce przeleżały kilka dobrych miesięcy. Myślę, że właściciele na ich widok bardzo się ucieszą. : )
 1. Kelley Armstrong - Odwet. recenzja
2. Kelley Armstrong - Przebudzenie. recenzja
3. Kelley Armstrong - Wezwanie. recenzja
4. Marjorie M. Liu - Pocałunek łowcy recenzja
5. Marjorie M. Liu - Wołanie z mroku
6. L. J. Smith - Wizje w mroku
Powieści z numerami 4,5 oraz 6 udało mi się kupić za wyjątkowo niską cenę na wyprzedaży. Bodajże 9.99 za sztukę! Niedługo powinnam skończyć czytanie wszystkich. Recenzji kolejnej książki pani Liu możecie spodziewać się pierwszego dnia wolnego przed świętami wielkanocnymi - czyli już w czwartek! A niedługo później na prośbę kilku osób - dokonam małej aktualizacji mojej biblioteczki.

 Ostatnio pojawiałam się w blogowym świecie nieco rzadziej niż wcześniej (chociaż myślę, że już powoli wracam do dawnej formy) i na powyższym zdjęciu widać jedną z przyczyn. Teoretycznie trzech tygodni (w praktyce wychodzi trochę mniej) uczę się języka rosyjskiego! Na razie co prawda dopiero niedawno zakończyłam ogarnianie cyrylicy, jednak moja pani mówi, że idzie mi bardzo dobrze i przy tym całkiem sprawnie już składam litery, biorąc pod uwagę czas nauki!

I na koniec czas wspomnieć o sprawie chyba najważniejszej, mianowicie - dokładnie 7 marca mój blog skończył już dwa lata działalności! Jak zwykle przegapiłam tę datę, myślę jednak, że na świętowanie nigdy nie jest za późno. Od tego czasu przybyło tutaj :
  • 64 posty
  • 110 obserwatorów
  • 16050 wejść
  • około 50 recenzji, które można znaleźć w jednej z zakładek 
  • 550 komentarzy
  • ... oraz fanpage fejsbukowy. link
I tak na koniec dodam tylko, że piękną mamy wiosnę jak widać na załączonym obrazku! ; )

9 komentarzy:

  1. Piękny stosik, ja posiadam tylko Wezwanie, Przebudzenie i Wizje w mroku. :)
    Rosyjskiego uczysz się sama prywatnie, tak?
    Jak dla mnie jest ona trochę za zimna, wczoraj mój termometr ukazywał jakieś -6/-7 stopni. Brrr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, uczę się prywatnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. O żadnej z tych książek nie słyszałam, ale zainteresowały mnie "Wizje w mroku" L.J.Smith. Jednak ostatnio za dużo jej książek czytam, trzeba przystopować. : )
    Oby jak najdłużej na blogu. :)
    Powodzenia w nauce rosyjskiego ! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam przez pół roku na filologii rosyjskiej i język jest naprawdę super. :) I ta satysfakcja, jak potrafisz napisać coś cyrylicą. :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uczyłam się rosyjskiego w szkole przez 6 lat. Teraz w liceum mam niemiecki i pewnie pozapominałam dużo rzeczy, ale co tam:) Gratuluję rocznicy!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik. Nie czytałam tych książek, ale chyba zwrócę na nie uwagę. :) No i gratuluję dwóch lat blogowania. Mój blog skończył je tydzień temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego dobrego i dalszej owocnej pracy na blogu :)
    ja rosyjskiego uczyłam się w podstawówce - ble nie lubiłam go :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję rocznicy bloga :) Dwa lata, ładny kawałek czasu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam "Wizje w mroku" :)
    Cześć. Zapraszam do zapoznania się z pierwszym rozdziałem na blogu http://www.corkaczasu.blogspot.com/ Mam nadzieję, że spodoba Ci się ta historia. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)