wtorek, 21 maja 2013

Notka urodzinowa

Witajcie!
Jak możecie przeczytać w tytule postu - będzie to notka związana z urodzinami. I nie chodzi o te blogowe, bo akurat dwa miesiące temu wybiły mi już równe dwa lata. Tym razem chodzi o moje urodziny. Tak, właśnie dziś przekroczyłam ten 'magiczny' próg dorosłości i dołączyłam do grona osób pełnoletnich. Jeszcze nie do końca to do mnie dotarło, w każdym razie spędziłam dzisiejszy dzień naprawdę miło. Przy okazji chciałabym podziękować osobom, które już zdążyły mi złożyć życzenia - jesteście kochani!
Następnym razem wrócę do Was z recenzją. Obiecuję!
I życzę wszystkim miłego popołudnia.

10 komentarzy:

  1. Choć się nie znam to i tak życzę wszystkiego najlepszego, małej ilości kłopotów związanych z dorosłością i przyszłym życiem. Spełnienia marzeń, wielu ciekawych książek ahhh no najlepszego! Udanego przyjęcia! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ode mnie też Wszystkiego najlepszego! Samych radosnych, pełnych miłości, spełnienia i pasji chwil w dorosłym życiu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego nie tylko w dniu urodzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego, radości z blogowania i spełnienia najskrytszych marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm jesteś teraz już po drugiej stronie barykady, no chociaż właściwie to nadal naście. :>
    W każdym bądź razie życzę Ci dużo szczęścia, mam nadzieję, że będziesz cieszyć się wielce tą nieograniczoną wolnością, że każda zakupiona przez Ciebie książka będzie co najmniej dobra i przede wszystkim życzę Ci dużo zdrowia. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat! :) Wielu ciekawych książek, spełnienia marzeń, mnóstwa radości i miłości. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszego :) Przybyły Ci jakieś nowe książki z okazji 18?

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nic mi nie przybyło. W tym roku moi 'darczyńcy' się nie popisali ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)