niedziela, 14 lipca 2013

Liebster blog award razy dwa

  Znów zostałam nominowana do Liebster Blog Award, zasady tejże zabawy pewnie wszyscy już znają więc może przejdę po prostu do odpowiedzi.
1. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Niebieski.
2. Co skłoniło cię do pisania bloga?
Dwa lata temu zamarzyło mi się pisanie recenzji z prawdziwego zdarzenia... I oto jestem, choć jeszcze daleka droga przede mną.
3. Czy masz zwierzątko?
No pewnie! Psa i dwa koty.
4. Jak najczęściej spędzasz wolny czas?
Wychodzę z przyjaciółmi, czytam, piszę, maluję, robię kartki... A teraz jeszcze doszło mi prawo jazdy.
5. Wyobraź sobie, że występujesz w telewizji i masz wygłosić jakieś ważne przemówienie, co mówisz?
Sama nie wiem. Zależy cóż to miała by być za okazja.
6. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz? Podaj swojego ulubionego wykonawcę z tej właśnie grupy.
Ciężko powiedzieć jednoznacznie, mam swoich ulubionych wykonawców w większości gatunków ale powiedzmy, że będzie to... Michael Buble.
7. Czy ludzie mają na ciebie duży wpływ?
Nie za bardzo. Jedna, góra dwie osoby z mojego otoczenia są w stanie jakkolwiek wpłynąć na moje decyzje.
8. Jakie są twoje plany na przyszłość?
Mój plan to brak planu. Jedyna z tych rzeczy, które chciałabym osiągnąć za wszelką cenę to bycie tłumaczem rosyjskiego. I zwiedzenie kilku krajów. Kupno motoru... I tak dalej.
9. Kto jest twoim wzorem do naśladowania?
Dziadek.
10. Czy twoim zdaniem łatwiej jest wybaczyć, czy zapomnieć?
Chyba wybaczyć.
11. Masz jakąś umiejętność, której wszyscy ci zazdroszczą?
Ponoć zazdroszczą malowania i robienia kartek.

1. Bez jakiej książki nie wyobrażasz sobie swojego czytelniczego życia?
Chyba bez "Miasta Kości" bo poniekąd od tejże powieści wszystko się zaczęło.
2. Używasz zakładek, czy zaginasz rogi?
Nienawidzę zaginania rogów! Przeważnie zaznaczam sobie strony wszystkim co mam pod ręką.
3. Co sądzisz o audiobookach?
Nie lubię ich. Nigdy nie mogę się wciągnąć podczas słuchania i zwyczajnie przysypiam.
4. Ulubiona postać z bajki.
A liczę się Szatan serduszko z Dragon Ball'a? ; >
5. Wzruszasz się, gdy czytasz?
Nie. Tylko raz mi się zdarzyło.
6. Czy książki mają jakieś wady?
Zależy od treści. Ogólnie mają jedną - z reguły za szybko się kończą.
7. Ulubione miejsce do czytania, to...?
Moje łóżko.
8. O co zapytał(a)byś swojego ulubionego autora?
O to, skąd czerpała inspirację do stworzenia swych bohaterów.
9. Książka, która kojarzy Ci się z dzieciństwem.
Baśnie Andersena.
10. Jakie masz plany na wakacje?
Mój plan to brak planu. Jedyna pewna rzecz to prawo jazdy i przyjazd przyjaciółki.
11. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za pięć lat? 
Ja, jakiś domek na przedmieściach, owczarek niemiecki, motor zaparkowany na podjeździe... I tyle mogę powiedzieć, póki co. 
Sama nie nominuję już nikogo, ponieważ wszystkie obserwowane przeze mnie blogi brały w tym udział. Cóż, pozostaje mi jedynie życzyć Wam miłej niedzieli!

3 komentarze:

  1. Ja też uwielbiam niebieski, toż to kolor marzycieli :P A tak po za tym, to gdzie można zobaczyć Twoje prace, których tak ludzie zazdroszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woho, aż się wzdrygnęłam na myśl o zaginaniu rogów. ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Woho, aż się wzdrygnęłam na myśl o zaginaniu rogów. ;o

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)