niedziela, 21 lipca 2013

Stosik wakacyjny

Witajcie! Dawno już nie wrzucałam zdjęć żadnego stosiku, a teraz już trochę mi się tego nazbierało. Zapewne nie będę miała później czasu i okazji, żeby wszystko ładnie segregować, więc zrobiłam dziś zdjęcie wszystkiego, co wciąż stało na mych półkach, a całą resztę dopiszę.
Od dołu :
-P.C. Cast - Powołanie. Pożyczone od koleżanki, długo widniało na mojej liście 'do przeczytania'. Przez długie miesiące nie mogłam się jednak za nią zabrać. Czy słusznie? Możecie przeczytać w recenzji.
- Błękitnokrwiści. W końcu zaczęłam czytać! I sama wręcz w to nie wierzę. Co prawda przebrnęłam dopiero przez kilka stron, ale może jeszcze się zaskoczę...
- Zniewolenie - Carrie Jones. Przeczytałam kilka kartek i odłożyłam. Chciałabym jednak skończyć ją  już w tym tygodniu. Czy się uda? Zobaczymy.
- Złudne marzenia - Alexandra Bullen. Przyjemna acz bez szału. recenzja
- Niepokój i Ukojenie Maggie Stiefvater. Obie powieści mam już za sobą, recenzje napisane czekają na swoją kolej - czyli na sierpień. W każdym razie zdradzę, że obie części mnie zaskoczyły. W jaki sposób? Zobaczycie, czytając moje opinie.
-Uwieńczeniem mojego stosiku jest Kierowca Doskonały, czyli barwna opowieść fantasy nie dająca mi spać po nocach... Nie no, żartuję tylko z tą opowieścią! Ale spać po nocach faktycznie mi nie daje, zwłaszcza płyta z testami i pytaniami egzaminacyjnymi. Trzymajcie zatem kciuki!

Drugą częścią mojego stosiku są powieści, które już oddałam właścicielom/czytałam u kogoś bądź też miałam przyjemność czytania ebooka. Oto i one :
- Nowe oblicze Greya - Ericka Leonard. - Co tu dużo mówić? Może po prostu przeczytajcie Recenzja
- Delirium - Lauren Oliver - Szczerze mówiąc spodziewałam się czegoś więcej po tylu wybitnych opiniach, myślę jednak, że nie było tak źle. Recenzja
- Pandemonium - Lauren Oliver. - Ta część zaskoczyła mnie pozytywnie. A dlaczego? Przeczytacie już niedługo w recenzji, która tylko czeka na dodanie.
- Ciemność przed świtem - J.A. London - Lekka opowieść o wampirach. Recenzja powinna pojawić się już w przyszłym tygodniu, gdyż tylko czeka na dodanie.
- Blask księżyca - Rachel Hawthorne. Ostatnia książka czekająca na przeczytanie. Sama nie wiem czego się po niej spodziewać. Może ktoś już miał przyjemność ją przeczytać? Chętnie posłucham opinii innych!

Jeśli o same książki chodzi byłoby to już na tyle. Niedawno (a konkretnie dziś) na liczniku wybiła okrągła liczba 21 tysięcy! Dziękuję wszystkim, którzy wchodzą i czytają mojego bloga, bo to dla mnie naprawdę ważne ; ) Gdyby ktoś był zainteresowany - strona bloga istnieje również na fejsbuku oraz na google+
Miłej niedzieli! ; )

19 komentarzy:

  1. Piękny stosik, miłej lektury tych książek,których jeszcze nie przeczytałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ukojenie i Niepokój planuję jeszcze w te wakacje pożyczyć od koleżanki. Błękitnokrwistych czytałam, ale nie wspominam dobrze. Co do Delirium i Pandemonium, to uwielbiam, a do Grey'a jakoś nie się przemóc, żeby sięgnąć. Miłego czytania!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałabym poznać trylogię M. Stiefvater. Co do Greya to niedługo będę czytać ostatnią część, więc idę rzucić okiem na Twoją recenzję! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Drżenie" bardzo mi się nie podobało więc po kolejne części nie siegnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Twojego stosu czytałam tylko "Błękitnokrwistych" i książka do gustu za bardzo mnie nie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem spory stosik :) I oczywiście trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ukojenia i Niepokoju :D Czekam na recenzje :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny stosik, najbardziej zazdroszczę Ci "Powołania" :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, widzę wiele ciekawych pozycji, które chętnie bym przeczytała. Życzę miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Grubaśne te Twoje książki ;) Na pewno będą wciągające, więc życzę przyjemnej lektury! I trzymam kciuki, oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ukojenie <3 prześliczny stosik, miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy stos - Błękitnokrwistych mam chyba 2 tomy na półce nieczytane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na recenzje :)
    "Delirium" oraz "Pandemonium" czytałam i książki należą do moich ulubionych. "Ciemność przed świtem" również czytałam i powieść zaliczam do przyjemnych czytadeł, bo na pewno nie jest to lektura wysokich lotów.
    Nie znalazłam w stosiku niestety nic dla siebie.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Ukojenie" i "Niepokój" uwielbiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie znalazło by się coś ciekawego dla faceta, nie wątpię :D Tak czy inaczej czekam na recenzje :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzieła pani Maggie bardzo mi się podobały :) Jestem bardzo ciekawa Twoich wrażeń po książce "Błękitnokrwiści" :) Czekam na recenzje ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na recenzje, a Tobie życzę przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kiedy będzie drugi blog ?

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)