środa, 31 lipca 2013

The Versatile Blogger Award


Zasady:
1. Podziękować nominującemu blogerowi.
2. Pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować 15 blogów, które na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów








Tym razem wracam do was z kolejną blogową zabawą. Co prawda nie zostałam do niej nominowana (czy raczej nominowałam sama siebie ;) ), ale myślę, że to nie będzie żadną przeszkodą. Poza tym przyda się mała odskocznia od recenzji, których w sierpniu pojawi się dość sporo. 
1. Uwielbiam gotować! Zawsze szukam w internecie lub przeróżnych książkach kucharskich przepisów, wypróbowuję ich a później wprowadzam własne poprawki i wklejam do swojego specjalnego zeszytu. 
2. W przypływach wolnego czasu hobbystycznie zajmuję fotografią wszystkiego co jest w stanie mnie zainteresować. Mam nawet własnego floga, jeśli ktoś byłby ciekawy - klik
3. Moim największym hobby od zawsze jest rysowanie, malowanie i tworzenie przeróżnych rzeczy (chociażby kartek okolicznościowych). Zawsze chciałam zacząć wrzucać swoje prace na fanpejdż fejsbukowy, ale... wciąż brakuje mi odwagi ; )
4.  Za rok idę na studia i naprawdę nie wiem jaki kierunek mam wybrać. Jeśli pójdę zgodnie z zainteresowaniami - zostanę bezrobotną kobietą. Jeśli wybiorę coś spoza kręgów zainteresowań - praca się znajdzie, tylko co będzie z satysfakcją... 
5  Założyłam drugiego bloga, który w zamierzeniu pierwotnym miał być bardziej związany z kosmetykami i moim włosomaniactwem. Dalej jednak istnieje pusty gdyż... Brak mi odwagi by zacząć pisać. 
6.  Ostatnio zaczęłam z uporem maniaka skupywać przeróżne ozdobne i kolorowe szkła - szklanki, kieliszki, lampki na wino. Ustawiam to wszystko u siebie w pokoju, gdyż półki stały długo puste, stwierdziłam więc że nadszedł czas by je zapełnić. 
7.  Jeszcze trochę ponad miesiąc temu miałam włosy sięgające mi dużo poniżej pasa. Obecnie zostały mi włosy trochę za ramiona (ścięłam gdyż były bardzo zniszczone) i stosując przeróżne naturalne metody na przemian próbuję odhodować je w jak najszybszym tempie. Trzymajcie kciuki! 

A teraz zajmę się drobnymi informacjami dodatkowymi związanymi z blogiem i nie tylko.  
- Mój fanpejdż fejsbukowy istnieje już dokładnie rok!
- Na blogu w najbliższym czasie pojawi się podsumowanie miesiąca (które prawdopodobnie znów zagoszczą na stałe na blogu) a następnie recenzje pandemonium, grzechów anioła, ukojenia oraz niepokoju. 
- Niedawno powstała nowa strona związana z literaturą - autorzy365. Sama założyłam już tam konto, a Wy? ; )
- Blogową zabawę 'pożyczyłam' od larysy 
Na dziś to byłoby wszystko. Do zobaczenia w sierpniu ; ) 

4 komentarze:

  1. Tez bardzo lubię gotować. A tak z ciekawości, jakie studia są zgodne z twoimi zainteresowaniami?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie umiem gotować, znajomi się boją jak zapraszam ich na obiad :P
    co do studiów - jestem socjologiem i studiuję filologię polską. Pracę mam. Spokojnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe fakty. Widzę artystyczna dusza :) co do studiów, idź na to, co lubisz. Pracę zawsze można znaleźć, a tak naprawdę żaden kierunek jej nie gwarantuje. Wszystko zależy od Ciebie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, ja też jestem wielką włosomaniaczką!
    Jeśli chcesz 'odhodować' i zregenerować włosy, mogę Ci polecić blog Aliny alinarose.pl, który jest moją kosmetyczną encyklopedią :) O zapuszczaniu włosów też jest post, i zdaje się, jakieś naturalne przepisy.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)