piątek, 2 sierpnia 2013

Podsumowanie miesiąca - lipiec

Już ponad połowę wakacji mamy za sobą, stwierdziłam więc, że dobrym pomysłem będzie zrobienie podsumowania. Porzuciłam je wiele miesięcy temu, gdyż panował tu zbyt mały ruch, teraz jednak mogę znów powrócić do tej małej tradycji ; )
Lipiec sam w sobie był dla mnie miesiącem dość obfitym jeśli chodzi o czytelniczą sferę życia. Przeczytałam około 10 książek, z czego zrecenzowałam większość z nich a na blogu opublikowałam 5 wybranych recenzji :
1. Erika Leonard - Nowe oblicze Greya
2. Lauren Oliver - Delirium
3. P.C. Cast - Powołanie
4. J.A. London - Ciemność przed świtem
5. Lauren Oliver - Pandemonium

Blog ma :
- 139 obserwatorów
- 85 postów z czego w lipcu ukazało się 9
- 21896 wyświetleń z czego w lipcu wyświetlono mój blog 2008 razy 
- 754 komentarze
- 63 osoby lubiące fanpejdż na fejsbuku 

 
W porównaniu do miesięcy wcześniejszych - myślę, że nie jest najgorzej. Pozostaje mi jedynie liczyć, że kolejne miesiące będą jeszcze lepsze! I jak zwykle dziękuję wszystkim, którzy mojego bloga odwiedzają ; )

6 komentarzy:

  1. Uh, ja Greya aż tyle nie przeczytałam, utknęłam na początku drugiej części. ;]
    Ogółem ładne statystyki, oby było coraz lepiej. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wyniki! Życzę aby w sierpniu zostały podwojone ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję statystyk oraz wyników. Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję świetnych wyników ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę conajmniej równie udanego sierpnia ^-^
    Pozdrawiam serdecznie
    P.s. Zapraszam do mojego konkursu

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezły wynik ;) Liczy się jakoś, a nie ilość! Miłego czytania w sierpniu :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)