środa, 16 października 2013

Drobne ogłoszenie

Jako że obecnie jestem w klasie maturalnej - nie mam praktycznie wolnego czasu na recenzowanie, czy nawet chociażby na czytanie książek. Dlatego też notki będą pojawiać się bardzo rzadko bądź też w ogóle do odwołania, czyli najprawdopodobniej do maja. W najbliższym czasie planuję za to opublikować recenzję pewnego ebooka, którego wysłał mi sam autor.
W każdym razie - nie martwcie się! Nie umarłam, wciąż żyję mając się całkiem nieźle a po małym letargu planuję powrót ze zdwojoną siłą.

2 komentarze:

  1. Klasa maturalna to nie przelewki :)
    Powodzenia w nauce życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, wiem o czym mówisz (a raczej piszesz :)). Ja też w tym roku zdaję maturę i nie mam na nic czasu. No nic, życzę ci powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)