sobota, 23 listopada 2013

Recenzje szkolne - nowa akcja na blogu

Witajcie!
Ostatnio miałam długą przerwę w blogowaniu spowodowaną między innymi ogromnym natłokiem obowiązków szkolno-maturalnych. Patrząc na stosy przeróżnych książek piętrzących się wokół mnie, przyszedł mi do głowy pewien pomysł na stworzenie miałej 'akcji', a posty z nią związane pojawiałyby się cyklicznie na blogu.
Sama miałam dość spory problem z kupieniem dobrych repetytoriów, książek z testami. Jak wiadomo, często w internecie ciężko jest znaleźć jakiekolwiek ich recenzje, a ceny nie bywają najniższe, toteż postanowiłam wyrazić kilka swoich opinii o niektórych pozycjach, wierząc, że w ten sposób niejako pomogę tym mniej zdecydowanym znaleźć dla nich coś właściwego. Oprócz tego przewidziane są również recenzje co ciekawszych lektur. (Choć nie wiem czy będą one pisane w formie recenzji, czy raczej opinii. Czuję pewną obawę przed recenzowanie czegoś, co z góry zostało uznane za dobre i znalazło się w kanonie lektur).
Gdyby ktoś był zainteresowany również moją własną opinią na temat jakichś podręczników, bądź też kursów językowych - wystarczy napisać w komentarzu. Posty dotyczące tej akcji będą pojawiać się najprawdopodobniej co dwa tygodnie, a już jutro wrócę do Was z recenzją ostatniego tomu pewnej powieści fantastycznej. Grudzień natomiast zostanie miesiącem jednego z autorów kryminałów.
A więc... Akcję recenzje szkolne uważam za otwartą.

1 komentarz:

  1. Na pewno poszerzy to grono odbiorów o osoby szukające prawdziwej i szczerej opinii o tego typu książkach. :) Ciekawy pomysł, będę obserwować, jak to się rozwinie. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)