poniedziałek, 2 czerwca 2014

Skromne podsumowanie miesiąca i czerwcowy stosik

             Witajcie! Maj, mój ulubiony miesiąc w tym roku był dla mnie co najmniej trudny i pracowity, a wszystkie swoje plany w ciągu ostatniego roku musiałam ściśle dopasowywać do matur - dlatego też czuję lekką ulgę, gdyż w końcu mam to za sobą. Jedynym wesołym akcentem były moje dziewiętnaste już urodziny, na które niestety nikt nie sprezentował mi żadnej powieści. W dodatku możecie pogratulować mi doskonałej pamięci - już po raz kolejny przypomniałam sobie o urodzinach bloga po kilku miesiącach, niemniej jednak uznałam, że warto wspomnieć o fakcie, iż Kochamy Czytanie ma już ponad trzy lata! Zaskakująco szybko minął mi ten czas, miałam za sobą sporo wzlotów i upadków, wciąż jednak tu jestem i zostanę na pewno na bardzo długo.
            Maj był dla mnie stosunkowo dobrym miesiącem i widać sporą poprawę chociażby w liczbie postów, jeśli chcemy porównać je liczbowo do miesięcy poprzednich. Na powrót znów wdrażam się do regularnego blogowania, a w planach mam nawet jeszcze częstsze publikowanie. Kto wie, może uda mi się dobić do jakże ładnej liczby dziesięciu postów miesięcznie?
            Statystyki były dla mnie sporym zaskoczeniem, gdyż nawet nie oczekiwałam, że liczba wyświetleń przekroczy 34 tysiące w tak krótkim czasie! Również liczba obserwatorów wzrosła do 172. Obie te liczby cieszą mnie i motywują do dalszej pracy nad blogiem, tak więc dziękuję wszystkim odwiedzającym! Nie ma nic lepszego niż świadomość, że człowiek nie pisze sam do siebie! ;)
            Jeśli zaś o posty chodzi, ich liczba wyniosła w minionym miesiącu 7, co dla mnie jest już całkiem niezłym wynikiem. Opublikowałam następujące posty:
- Podsumowanie kwietnia - Post raczej mało popularny, postanowiłam jednak wrócić do starej tradycji!
- Serialowo: Ravenswood - Nowy element na blogu, zapewne będzie pojawiał się co najmniej raz w miesiącu.
Pocałunek Anioła- Mary-Claire Helldorfer - Małe rozczarowanie
- Ludzie listy piszą 
- Mistrz- Katarzyna Michalak
- Jakim jestem czytelnikiem?
- Dni krwi i światła gwiazd - Laini Taylor

           

            Na koniec chciałabym zaprezentować mój stosik na czerwiec! Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami - staram się obecnie nieco ograniczyć ilościowo recenzje romansów paranormalnych, gdyż sama czuję się nimi przesycona. Od góry:
-Achaja Andrzej Ziemiański.
-Kapłanka w bieli Trudi Canavan
-Ostatnia z dzikich Trudi Canavan
-Głos bogów Trudi Canavan
          Wszystkie te pozycje przywiozłam z pobytu u przyjaciółki, a ich recenzje prawdopodobnie pojawią się jeszcze w tym miesiącu. Szczerze - nie mogę się doczekać, aż w końcu przeczytam je wszystkie!





2 komentarze:

  1. Statystyki rzeczywiście masz świetne. Gratuluję trzeciej rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego czytania w czerwcu :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)