wtorek, 29 lipca 2014

Stosik sierpniowy i garść informacji

             Jak pewnie zdążyliście zauważyć, blog w minionym miesiącu świecił pustkami. Nie było to spowodowane ani moim zniechęceniem do pisania, brakiem lektur czy chociażby pomysłów, bo swego czasu napisałam bardzo dużo notek na zapas. Lipiec był miesiącem niezwykle zajmującym, musiałam zająć się rekrutacją na studiach, odwiedzili mnie najwspanialsi goście z usa - czego chcieć więcej? Oficjalnie również zostałam studentką UW ;)

            Mój stosik na sierpień jest dość skromny, acz bogaty w obiecujące pozycje! Zgodnie z zapowiedzią - ograniczyłam znacznie paranormal romance na rzecz kryminałów. Od góry widzimy:
  -Mechaniczny książę, Cassandra Clare - Jestem w trakcie kompletowania wszystkich powieści tejże autorki, więc i tej pozycji nie mogło zabraknąć! Bardzo lubię twórczość pani Clare i z mechanicznego księcia jestem niezwykle zadowolona, wkrótce powinna pojawić się recenzja.
  -Słodka śmierć, Unni Lindel - Wcześniej nie słyszałam nic konkretnego ani o autorce, ani też o samej powieści, o uszy jednak obiło mi się nieco na temat skandynawskich kryminałów. I tak "słodka śmierć'' wylądowała w mojej biblioteczce, niedługo biorę się za czytanie.
  -Żądza krwi, Val McDermid - Powieść polecona przez ciocię, jak na razie przeczytałam kilkanaście stron, acz zapowiada się naprawdę dobrze.
  -Troje, Sarah Lotz - Ostatnio panował ogromny boom na tę właśnie powieść, dlatego też po tylu pozytywnych recenzjach skusiłam się i zainwestowałam w nią ostatnie pieniądze. Przeczytałam kawałek i wciąż powoli brnę do przodu, póki co jednak jestem nieco rozczarowana. Tak chyba niestety bywa, kiedy człowiek spodziewa się czegoś dobrego.

             Przed sobą mam jeszcze nieco ponad dwa miesiące wakacji, acz mentalnie zaczynam się już przygotowywać do przeprowadzki. Na koniec wrzucę dwa zdjęcia z mojego pobytu na mazurach, piękny widok, prawda? ;)


21 komentarzy:

  1. Czekam na recenzje i życzę miłej lektury :)
    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pokazanego stosiku czytałam jedynie "Troje" - powiem Ci, że na początku byłam bardzo zniechęcona i rozczarowana, ale wraz z biegiem akcji książka spodobała mi się i uważam ją za bardzo dobrą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi również przypadnie do gustu ;)

      Usuń
  3. Troje mam też u siebie, za to chętnie przygarnęłabym "Mechanicznego księcia" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Sama obecnie zbieram na ostatnią część ;)

      Usuń
  4. Ostatnio przeczytałam Mechanicznego Anioła i nie mogę się doczekać kontynuacji! O Troje słyszałam bardzo sprzeczne opinie, więc nadal nie jestem przekonana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie jest źle! Autorka pod względem stylu trzyma poziom, choć jestem średnio zachwycona biegiem co niektórych wydarzeń.

      Usuń
  5. Miłego czytania:) też planuję zebrać wszystkie książki Clare :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;) W takim razie życzę powodzenia w kompletowaniu. Sama nieco żałuję, że sporo części kupiłam parę lat temu, bo jednak oryginalne okładki są o wiele lepsze ;)

      Usuń
  6. Gratuluję i zazdroszczę "Troje"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję ;) Niedługo przekonam się, czy faktycznie jest czego zazdrościć ;)

      Usuń
  7. Fakt, ostatnio wszędzie widuję "Troje". :) I są to na ogół pozytywne opinie. Poczekam zatem na twoją recenzję, mam nadzieję, że się nie rozczarujesz za bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję ;) Nawet zaczęłam się już obawiać, bo po kilkunastu stronach czuję się nieusatysfakcjonowana. No ale zobaczymy co będzie dalej ;)

      Usuń
  8. Ciekawy stos, czekam na recenzje :) I gratuluję studentko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! ;) Recenzje zacznę publikować już niedługo.

      Usuń
  9. Mazury ładne, to fakt. ;) Jeszcze nigdy tam nie byłem i muszę kiedyś się tam wybrać - ciągnie mnie strasznie w te rejony z jednej strony dla jezior, ale z drugiej dlatego, że blisko do zamków krzyżackich. :p

    Mam ochotę na "Troje", miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zamkach krzyżackich byłam bardzo dawno temu, acz śmiało mogę polecić! To samo tyczy się mazur, piękne miejsce ;) I dziękuję.

      Usuń
  10. Gratuluję studentce :D "Troje" chętnie bym CI podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D No cóż, niedługo przekonam się, czy cały ten szum wokół "Troje" był uzasadniony!

      Usuń
  11. Bardzo chcę przeczytać ,,Troje" :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)