czwartek, 2 lipca 2015

Podsumowanie ostatnich miesięcy

              Nie robię podsumowań konkretnych okresów czasowych przez mój nadmiar zajęć i obowiązków - wybiłam się na trochę ze swojego czytelniczego rytmu. Powoli jednak wracam do formy i czytam średnio jedną książkę w tygodniu, czyli jest o wiele lepiej niż było! Zrobiłabym zdjęcie stosiku przeze mnie skończonego, niestety wszystkie pozycje zostały w moim domu rodzinnym w Polsce, posłużę się więc starszymi fotografiami.

Przeczytane książki:
- Troje
- The Walking Dead. Narodziny gubernatora
- Między życiem a życiem
- Wybór Crossa

Zrecenzowane seriale:
- Les Revenants
- Forever
- Agenci T.A.R.C.Z.Y.


               Liczba obserwatorów wzrosła do okrągłych dwóch setek, co oczywiście niezmiernie mnie cieszy. Liczba wyświetleń podskoczyła o kilka dobrych tysięcy, przybyło również około sto polubień na fanpage'u bloga, a liczba postów publikowanych to znów minimum sześć w miesiącu. Jeśli ktoś nie czytał wcześniej zamieszczonych recenzji - serdecznie zapraszam.

2 komentarze:

  1. Bardzo dobre statystyki, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo słyszałam o Troje, powodzenia w tym miesiącu! :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)