piątek, 14 sierpnia 2015

O tym, jak skończyć rozpoczęte serie - czyli moje osobiste wyzwanie

            Od wielu lat czytam naprawdę sporo książek co oczywiście doprowadziło do tego, że mam na koncie niezliczoną liczbę rozpoczętych przeróżnych serii, w których nie dotarłam nawet do drugiego tomu. Nieświadomie brałam się za kolejne i kolejne, nieco rzadziej zaś sięgałam po kontynuacje, przez co nie poznałam zakończenia, a i początki wielu historii po prostu zatarły się w mojej pamięci.



           Od kilku dni chodzi mi po głowie pomysł, by zorganizować małe wyzwanie - przede wszystkim dla samej siebie. Nie napotkałam do tej pory podobnego w czeluściach internetu, jeśli jednak takowe istnieje, podrzucajcie linki! Tymczasem Kochamy Książki od dziś będzie bogatsze o nową zakładkę, wraz z wypisanymi rozpoczętymi przeze mnie seriami i doczytanymi tomami. Mam nadzieję, że to zmotywuje mnie do częstszego sięgania po kontynuacje i ostrożniejszego rozpoczynania kolejnych serii! Jeśli ktoś ma ochotę do mnie dołączyć - oczywiście serdecznie zapraszam.

17 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Muszę przemyśleć coś takiego dla siebie, bo również rozpoczęłam mnóstwo przeróżnych serii, a jakoś nigdy nie miałam okazji, a przede wszystkim chyba motywacji, aby je dokończyć. Życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam, im nas więcej tym lepiej ;) Również życzę powodzenia!

      Usuń
  2. Rewelacyjny pomysł ;)
    Może sama wezmę udział XD
    Chociaż ja zwykle staram się doczytać serię, zanim przejdę do innej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł genialny. Tez mam kilka niedokończonych serii oraz serii które chciałabym przeczytać. Może będzie to wyzwanie na 2016?

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry pomysł, myślę, że nie tylko Ty masz podobny problem. Serii jest tak wiele, że czasem trudno nadążyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię kończyć serie, dlatego doskonale Cię rozumiem ;)
    Będę cię wspierała moją osobę - tego możesz być pewna!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie również sporo tytułów z serii czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie z reguły jest problem z trylogiami, bo przeczytam pierwszą i drugą część, ale trzecia zazwyczaj mnie odpycha. Albo mam zbyt wysokie oczekiwania względem finału i boję się, że autor nie podoła, albo nie chcę się jeszcze rozstawać z ulubionymi bohaterami i kończy się tak, że trzecie części spędzają u mnie dużo czasu na półce tych do przeczytania, zanim w końcu dojrzeję do tego, żeby po nie sięgnąć.
    Na szczęście chyba nie tylko ja mam taki problem :)

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  8. Kto wie może wezmę udział w Twoim wyzwaniu. Mam sporo zaczętych serii, ale nie skończonych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zawsze mam problem z dokańczaniem serii. Nie wiem z czego to wynika, ale możliwe, że ogromny napływ nowości ciągle mnie kusi i wtedy zaczęte serie lecą na bok. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam z tym spory problem. Zamierzam jednak z nim pomału walczyć, a pomysł z takim wyzwaniem byłby fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł!
    Życzę powodzenia w wyzwaniu ;)

    Nominowałam Cię do TAGu (bądź TAGów). Sama wybierasz ;)
    Szczegóły: http://czytelnicze-turbulencje.blogspot.com/2015/08/albo-albo-tag-czytelnicze-nawyki-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny pomysł na wyzwanie :D wiele osób ma problem z dokańczaniem serii ;)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam podobnego problemu. Jestem osobą, która jeśli przebrnie przez pierwszy tom to mechanicznie sięga po następny. Wiadomo są serie, które wyjątkowo nie przypadły mi do gustu, ale to już inna historia... Wracając, ciekawe wyzwanie. Z chęcią popatrzę jak zmagasz się z niedokończonymi seriami, bo mam nadzieję, że jest ich sporo ;)

    Mój blog: worldofrosalindi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzięłabym udział,ale niestety po pierwszym tomie jakiejś serii nie sięgnęłam po następne z racji tego, że ksiażka mnie nie zachwyciła :/ Niestety, ale na dzisiaj mówię nie ^^

    Pozdrawiam, Lucy z Górki Ksionszków

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj znam to, zacznę coś czytać i trzeba czekać na następny tom i jakoś zapominam o nim :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)