sobota, 1 sierpnia 2015

Podsumowanie lipca + sierpniowy stosik


          Lipiec był dla mnie miesiącem naprawdę udanym, gdyż przede wszystkim udało mi się dotrzymać osobistych postanowień. Blog na nowo zaczyna tętnić życiem, a ja wracam do czytelnictwa pełną parą. Bez wyrzutów sumienia kupowałam nowe książki, czytałam, oglądałam i pisałam ;) Kto by powiedział, że takie drobne czynności potrafią dać człowiekowi tyle szczęścia! Ale przejdźmy teraz do statystyk.

W lipcu odwiedzono bloga 1210 razy, co oznacza wzrost liczby wyświetleń o 100. 
Napisałam  6 postów, czyli o dwa więcej niż w czerwcu. 
Przybyło mi 3 nowych obserwatorów
Przeczytałam w sumie 1120 stron, co daje 36 stron dziennie. 
Przybyło 38 komentarzy pod notkami z lipca oraz kilkanaście pod starszymi. 
Również Fanpage bloga odżył i zyskał nowe kilkanaście polubień.



Sierpniowy stosik zapowiada się bardzo ciekawie i z pewnością będzie bardziej owocny niż zeszłomiesięczny. Łączy w sobie różne gatunki, przez to jeszcze bardziej nie mogę się doczekać momentu zapoznania się z każdą z nich. 


1. Zaginiona - Harlan Coben
2. Pora na życie - Cecilia Ahern
3. Błękitnokrwiści - Melissa De La Cruz
4. Zniewolenie - Carrie Jones
5. Słodka śmierć - Unni Lindell

Którąś szczególnie polecacie lub odradzacie? 

         Gdyby ktoś chciał zapoznać się z postami lipcowymi, a dotąd nie miał ku temu okazji, podrzucam linki do wszystkich. 

10 komentarzy:

  1. Cobena bardzo lubię, ale Zaginiona jeszcze przede mną. Nesbo też mam w planach. Błękitnokrwistych czytałam chyba 5 tomów, pierwsza część jest średnia, ale druga już jest bardzo fajna, cieszę się, że dałam szansę tej serii. Nigdzie nie mogę zdobyć części szóstej niestety, a chciałabym wrócić i skończyć serię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Cobena i z chęcią zmierzyłabym się z tą jego książką - tak samo zresztą jak z "Porą na życie" od Ahern. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udał się lipiec ;) Tak sobie czytam te wszystkie podsumowania i nie ma osoby która by narzekala na brak weny do czytania książek: )Życzę Ci równie owocnego sierpnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Cobena i Ahern :) Miłego czytania i życzę jeszcze lepszych wyników w sierpniu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo cenię sobie Cecelię Ahern przede wszystkim za Love, Rosie, a za niedlugo zamierzam przeczytać pozostałe książki tejże pisarki. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam "Love, Rosie" Ahern i uwielbiam tę autorkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swego czasu czytałam "Człowieka nietoperza" Nesbo. Jakoś szczególnie mnie nie powaliła ta książka, więc po kolejne jego autorstwa póki co nie sięgnęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama naczytałam się samych pochlebnych recenzji, a teraz gdy już kupiłam te powieści... Mama po kilkunastu stronach stwierdziła, że jest "nuda" i nawet nie ma ochoty kończyć :P Szkoda.

      Usuń
  8. Czytałam tylko "Porę na życie" - bardzo fajna kobieca książka na słoneczne dni wakacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stosik. Gorąco polecam AHERN! "Pora na życie" to moja ulubiona książka tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)