poniedziałek, 14 września 2015

Podsumowanie sierpnia + plany na kolejne miesiące


            Sierpień był dla mnie miesiącem udanym pod wieloma względami, zapowiadając jednocześnie coraz lepszy czas na blogu. Przeczytałam całkiem sporo powieści jak na swój brak czasu, usłyszałam wiele dobrych znajomości oraz dostałam dwie pierwsze propozycje współpracy, które niesamowicie mnie ucieszyły i zmotywowały. Początek września miałam bardzo zajęty i myślę, że każdy student mnie doskonale zrozumie. Szczęśliwie poszukiwanie mieszkania mam już za sobą, dlatego przejdę do statystyk.

W sierpniu na blogu...
- Liczba obserwatorów wzrosła do 209
- Wyświetlono bloga równo 1815 razy, co jest istnym rekordem tego roku
- Opublikowałam 7 postów wśród których znalazły się recenzje książek, filmów, TAG oraz zapowiedź powstającego wyzwania mojego autorstwa
- Zaproponowano mi pierwszą współpracę
- Fanpage zyskał sporo nowych polubień, tu niestety straciłam już rachubę :)
- Szablon bloga zmienił się w nieco lepszym kierunku - zyskał więcej przejrzystości, ładu i oryginalności

 



               Kliknięcie w każdą powyższą okładkę/plakat przeniesie Was do danej recenzji. Zapraszam również do ponownego zapoznania się z moimi odpowiedziami do TAG-u, postu z serii "Subiektywnie" bądź też do zapoznania się z podsumowaniem lipca.
               Już niedługo na blogu pojawią się dwie przedpremierowe recenzje powieści, oraz moje zaległe opinie o książkach z poprzedniego stosiska. Przy pomyślnych wiatrach prawdopodobnie oficjalnie opublikuję również moje wyzwanie, którego możecie już powoli wypatrywać - zdradzę tylko, że na razie pracuję nad ładną oprawą graficzną.
              Chciałabym również podziękować wszystkim osobom nie tylko komentującym i obserwującym, ale również i tym czytającym - dajecie mi wielką motywację do działania. Na koniec małe pytanie - z perspektywy czasu uważacie, że nowy szablon jest lepszy od starego? Jak Wam minął sierpień?

5 komentarzy:

  1. Muszę się w końcu zapoznać z twórczością Cecilii Ahern! Już za długo zwlekam! ;)

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki by wrzesień był cudny ☺ mam nadzieję, że zrealizujesz te ambitne plany ☺
    PS. Zapraszam na konkurs jesienny ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dobrych wyników. :)
    Nie jestem studentką (matematyka na to nie pozwoliła), jednak bardzo dobrze wiem, jak jest ciężko znaleźć mieszkanie na dobrych warunkach. Zwykli śmiertelnicy też miewają takie problemy. :P
    Nie pamiętam wcześniejszego wyglądu szablonu - przepraszam - ale ten jest bardzo przyjemny dla oka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, jak wyglądał poprzedni szablon, ale ten jest ciekawy. No i w prawym górnym rogu widnieje Coben ^^

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)