środa, 28 października 2015

Czytaj PL! - promocja czytelnictwa w Polsce



Rusza największa akcja promująca czytelnictwo w Polsce!

              Trzysta wypożyczalni darmowych e-booków pojawi się już 1 października na ulicach największych polskich miast. W każdym z nich będzie można na miesiąc wypożyczyć jedną z dwunastu książek, m.in. najnowszą powieść Marka Krajewskiego, bestsellerową opowieść o designie Marcina Wichy i zabawne opowiastki dla dzieci Marcina Prokopa.


              Czytaj PL! to pierwsza tego rodzaju akcja na świecie. W wypożyczalnie e-booków zostaną zamienione przystanki komunikacji miejskiej w Krakowie, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Aby wypożyczyć książkę wystarczy pobrać aplikację mobilną Czytaj PL!, a następnie zeskanować kod QR umieszczony na plakacie przy okładce danej książki. E-książki będzie można czytać na smartfonie lub tablecie za darmo przez 30 dni. W jednym momencie można czytać tylko jedną książkę – pobranie kolejnej oznacza „zwrot” poprzedniej do wirtualnej biblioteki.



                Sama oczywiście popieram wszystkie formy czytelnictwa i zachęcam do wzięcia udziału - wciąż macie na to trzy dni! ;) 

3 komentarze:

  1. Również popieram podobne akcje!
    Oby przyniosły skutek! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna akcja, ale szkoda, że to będą książki "do wypożyczenia". Zwłaszcza, że ja nie mam w zwyczaju od razu sięgać po to, co mi się nawinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie również to spory minus, różnorodność pozycji też mogłaby być większa... Ale nie można mieć wszystkiego :)

      Usuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)