poniedziałek, 28 grudnia 2015

Podsumowanie roku 2015


Ten rok minął mi chyba jeszcze szybciej niż poprzedni! Ostatnie miesiące obfitowały z kolei w ogromną ilość nauki i obowiązków przez co blog ucierpiał, na szczęście zaś moja czytelnicza faza przeżyła nowy rozkwit. Ogólnie rzecz biorąc - jestem z siebie naprawdę zadowolona, choć niestety czytam o wiele mniej niż w latach minionych. Wzbogaciłam swoją osobistą biblioteczkę o naprawdę ciekawe pozycje, podszkoliłam się w pisaniu... Czego chcieć więcej? 





W ciągu całego roku zamieściłam recenzje następujących książek: 


W cyklu ,,serialowo" ukazały się recenzje:


W cyklu ,,filmowo" ukazały się recenzje:

 Dodatkowo stworzyłam osobiste wyzwanie "kończymy serie", które od nowego roku chcę dopracować i wzbogacić o grafikę z prawdziwego zdarzenia. [KLIK] 
Dodatkowo można poczytać również moje odpowiedzi do tag-u oraz pierwszą odsłonę serii ,,Subiektywnie", którą zamierzam kontynuować w nadchodzącym roku.

[fanpage]  [instagram] [lubimyczytac] 

2 komentarze:

  1. Kilka ciekawych książek przeczytałaś. Dobry rok za Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Trafiły się książki zarówno bardzo ciekawe, jak i te przynoszące rozczarowanie ;) Mam tylko nadzieję, że od przyszłego roku znowu uda mi się przeczytać 52 książki :D
      Pozdrawiam ;)

      Usuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)