piątek, 22 stycznia 2016

Liebster blog award

         


             Już od paru dni intensywnie myślałam, że fajnie byłoby znów mieć okazję odpowiedzieć na jakieś pytania z blogowych TAG-ów bądź LBA. Tutaj niczym z nieba spadła mi Zawsze uśmiechnięta! nominując mnie właśnie do niej, za co serdecznie dziękuję i przy okazji zapraszam do zapoznania się z jej blogiem. Teraz czas na przejście do mojej ulubionej części, czyli do pytań!





1. Jakie są Twoje sposoby na poprawę humoru?
Przede wszystkim czytanie! Relaksuje mnie również muzyka, pisanie krótszych i dłuższych opowiadań, oglądanie seriali, oraz... Kupowanie książek! Jak chyba każdy książkoholik po prostu nie mogę się powstrzymać na widok promocji w księgarniach czy innych biedronkach i ciągle przygarniam coś do biblioteczki. Niedługo pochwalę się moimi zbiorami z ostatniego miesiąca i opublikuję Book Haul, gdy tylko wszystkie nabytki do mnie dotrą. A te mam już przy sobie ;)



2. Najpiękniejsze miasto w Polsce to Twoim zdaniem... 
Ciężko zdecydować mi się na tylko jedno, jeśli jednak miałabym wytypować choć kilka to pewnie wybrałabym Kraków, trójmiasto i Warszawę. 

3. Jaki jest Twój ulubiony wokalista/wokalistka? 
Michael Buble! Kocham również Ellie Goulding (ubolewam, sesja nie pozwoliła mi jechać na koncert) oraz mniej znany Jaymes Young (polecam zdecydowanie Habits of my Heart (sufjan stevens remake), ale to raczej dla fanów nieco spokojniejszych brzmień). 

4. Bierzesz w tym roku udział w jakichś wyzwaniach czytelniczych? Jeśli tak, to w jakich. 
O tak! W tym roku zdecydowałam się na udział w wyzwaniu klucznik, oraz w stworzonym przeze mnie Kończymy serie ;) 


5. Jaka jest Twoja ulubiona bajka telewizyjna z dzieciństwa? 
Ciężko mi wybrać jedną, ale jeśli chodzi o telewizyjne to zdecydowanie wybrałabym Dragon Ball. Nie do końca jest bajką, ale kocham to po dziś dzień.

6. Czy zazwyczaj pamiętasz swoje sny? 
Różnie to bywa, choć częściej zapamiętuję koszmary od tych przyjemnych.

7. Jaki książkowy bohater najbardziej Cię irytuje? 
O kurczę, zbyt wielu było takich bym mogła dziś wybrać jednego ;) W każdej serii trafi się jakiś mniej ciekawy, na chwilę obecną zaś wybrałabym... Chyba Anę z Grey'a.

8. Potrafisz jeździć na łyżwach?
Potrafię, ale rzadko to robię. Szczerze mówiąc, na stare lata zaczęłam się bać, że przez nieuwagę rozbiję sobie czaszkę na lodzie ;)

9. Lubisz oglądać gwieździste niebo?
Uwielbiam! Niezależnie od pory roku lubię spoglądać na niebo, a im więcej gwiazd widać tym lepiej. Nawet na tapecie mam nocne niebo, dokładnie to:

Choć bardziej podoba mi się inne, znalezione przez przypadek:


10. Którego bohatera książkowego chciałabyś mieć za brata, a którą bohaterkę za siostrę?
Chyba wzięłabym Clary i Magnusa, nic innego nie przychodzi mi do głowy. Kto nie chciałby mieć takiego oryginalnego brata? :D


11. Co zmieniłabyś w moim blogu, a co Ci się podoba? (zarówno strona wizualna, jak i wstawiane przeze mnie treści)
Jeśli o wizualną stronę chodzi to nie wprowadzałabym żadnych drastycznych zmian, gdyż jak widać po moim blogu - również jestem fanką minimalizmu. Dodałabym ewentualnie jakiś drobny kolorowy akcent, może w nazwach zakładek? Poza tym jest jak najbardziej dobrze!
Co do samych treści to nie zmieniałabym niczego, dodałabym ewentualnie jakiś akcent filmowo-serialowy bo osobiście bardzo lubię o tym czytać ;)

Sama zaś nominuję... Moich czytelników! Chętnie poznam Wasze odpowiedzi na powyższe pytania, więc zapraszam serdecznie do zabawy, a Zawsze Uśmiechniętej dziękuję ponownie za nominację.

8 komentarzy:

  1. dziękuję, że odpowiedziałaś na moje pytania! ♥
    kupowanie książek faktycznie poprawia humor :D W trójmieście byłam tylko raz i niewiele pamiętam, ale mam nadzieję, że jeszcze tam wrócę. No a Kraków jest naprawdę zachwycający, tyle tam pięknych miejsc! Warszawa też ładna, zwłaszcza te kamieniczki na rynku *.*
    Chociaż nie czytałam Grey'a, a jedynie oglądałam film to Ana nie zrobiła na mnie dobrego wrażenia, więc nie dziwię się, że Cię irytowała.
    Cieszę się, że mogłam się czegoś o Tobie dowiedzieć, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, zrobiłam to z wielką przyjemnością ;)

      Usuń
  2. Tak,tak! Ana z Greya jest mega denerwująca! Poza tym mi też bardzo poprawiają humor zakupy książkowe.

    http://wielopasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaję rację, Ana z "Greya" bywa irytująca :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dragoon Balla znają chyba wszyscy :)


    Tydzień z Agnieszką Opolską do wygrania 3 egzemplarze Anny May z autografem :)
    http://artemis-shelf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam piosenki Ellie! ♥ Podobnie jak Magnusa. Jest on naprawdę niesamowitą postacią. Ze snami mam podobnie, chociaż pamiętam także kilka bardzo ciekawych i przyjemnych słów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne odpowiedzi :) Dla mnie najpiękniejsze miasto w Polsce to Wrocław, ale Kraków na drugim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)