sobota, 30 stycznia 2016

Podsumowanie stycznia 2016 + plany na kolejny miesiąc


Co prawda do końca miesiąca został jeszcze jeden dzień, jednak z racji mojego poniedziałkowego egzaminu wiem doskonale, że jutro nie będę miała czasu na napisanie żadnego postu. Styczeń był dla mnie miesiącem niezwykle udanym i pokrzepiającym - przeczytałam wiele ciekawych książek, jeszcze więcej przygarnęłam do swojej biblioteczki, wróciłam na bloga ze zdwojoną siłą, zmagając się jednocześnie z zaliczeniami i kolokwiami. Zapraszam do przypomnienia sobie opublikowanych przeze mnie recenzji, wystarczy kliknąć w okładkę.

                          


         


W międzyczasie na blogu pojawiły się również moje odpowiedzi do pytań z LBA oraz moja subiektywna lista serialowych premier i powrotów roku 2016. 



Kochamy Książki w liczbach: 
- liczba obserwatorów wzrosła do 229
- licznik wyświetleń przekroczył już 70.774
- w styczniu odwiedzono bloga ponad 3.820 razy co praktycznie potraja wynik grudniowy
- w styczniu na blogu wystartował pierwszy konkurs
- najczęściej czytanym postem jest recenzja Greya (763), drugie miejsce zajęło LBA (525)
- licznik komentarzy podniósł się do 1484

Dołączyłam do wyzwań:
- Klucznik
- Kończymy serie


Już w lutym na blogu:
- Wyniki konkursu rocznicowego
- Book Haul styczniowy
- Recenzja "Mechanicznej księżniczki" Cassandry Clare
- Recenzja "Zaginięcia" Remigiusza Mroza
- Recenzje książek spośród listy : amber / król kruków / ostre przedmioty / ember in the ashes / polowanie na wilka z wall street
- Post z cyklu Subiektywnie 
- Akcent filmowy oraz serialowy


13 komentarzy:

  1. Gratuluję tak świetnych wyników w prowadzeniu bloga! Niejeden bloger (w tym ja) chciałby osiągnąć kiedyś taki wynik. Trzymaj tak dalej, a ja na pewno muszę nadrobić recenzje Greya.

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Jestem pewna, że jeśli będziesz systematyczna to bez problemu osiągniesz takie i lepsze wyniki, czego oczywiście Ci życzę ;)

      Usuń
  2. O kurcze, a ja wciąż jeszcze nie przeczytałam Mechanicznej księżniczki! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwlekałam z tym rok! Ale było warto.

      Usuń
  3. Świetne wyniki! Gratuluję i trzymam kciuki, żeby luty był jeszcze bardziej owocny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyników, powodzenia w lutym!

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na recenzję Ember in the ashes <3
    I gratuluję wyników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie pojawi się w połowie lutego lub pod koniec miesiąca, jeszcze jej nie przeczytałam ;)
      Dziękuję bardzo ;)

      Usuń
  6. Jestem ciekawa Twojej opinii na temat ,,Mechanicznej księżniczki". Świetne wyniki! :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry miesiąc za Tobą :) Ostatnio wkręciłam się w filmy, więc jestem ciekawa Twojego wpisu na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)