wtorek, 2 lutego 2016

Wyniki - Rocznicowy konkurs z Ember in the Ashes



             Na początku chciałabym serdecznie podziękować wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie. Zorganizowanie go było dla mnie wielką przyjemnością i w tym momencie mogę zapowiedzieć, że niedługo pojawi się kolejny konkurs - tym razem nagrodami będą przeróżne zakładki do książek ;) Niestety w międzyczasie zachorowałam, stąd to jednodniowe opóźnienie w opublikowaniu wyników.

            W pewnych kwestiach jestem tradycjonalistką, dlatego postawiłam na odręcznie pisane losy. Teraz jednak przejdźmy do najważniejszej części - komu moja ręka przyniosła dziś szczęście?





Z radością informuję, że nagrodę zdobywa...



          Gratuluję i dziękuję pozostałym za wzięcie udziału. Niedługo pojawi się kolejny konkurs, tak więc... wypatrujcie go! ;)

7 komentarzy:

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)