poniedziałek, 7 marca 2016

Book haul - styczeń i luty 2016




Dziś w końcu mam sposobność, by opublikować planowany przeze mnie od bardzo dawna post - czyli moje zdobycze z ostatnich dwóch miesięcy. Większość z nich można zobaczyć na powyższej fotografii, reszta zaś pojawi się solo w dolnej części postu. Moja biblioteczka w tym roku stała się bogatsza o:

  • Zaginięcie Remigiusz Mróz [KLIK]
  • Mistyfikacja Harlan Coben
  • Polowanie na wilka z Wall Street
  • Amber Gail McHugh [KLIK]
  • Homeland. Ścieżki Carrie Andrew Caplan
  • Ostre przedmioty Gillian Flynn [KLIK]
  • Mechaniczna księżniczka Cassandra Clare [KLIK]


Mieliście przyjemność czytać którąś z powyższych powieści? Znacie je, lubicie?


17 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Mechaniczną księżniczkę. Reszty książek nie czytałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wyżej wymienionych czytałam jedynie Amber. Przyznam, że spotkało mnie ze strony tej książki wielkie rozczarowanie :(
    Pozdrawiam

    http://wszystkocowiemoksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się nią lekko rozczarowałam ;) Ale mogło być gorzej, a na pewno było w poprzedniej serii tej autorki.

      Usuń
  3. Oj, niczego z tej listy nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych książek czytałam tylko "Mechaniczną księżniczkę", która bardzo, bardzo mi się spodobała.
    Pozdrawiam! :)
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o każdej z nich, jednak czytałam tylko "Zaginięcie", które jest naprawdę dobre, chociaż chwilami wydawało mi się przekombinowane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz trochę racji ;) "Zaginięcie" wspominam dobrze, choć liczyłam na coś więcej. Teraz z niecierpliwością czekam na kolejną część ;)

      Usuń
  6. Amber i Cobena gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z powyższych czytałam tylko "Mechaniczną księżniczkę" ^^
    U mnie przez dwa miesiące przybyło chyba piętnaście książek, ale nie jestem pewna :/

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam Mistyfikację, dzięki niej pokochałam książki Cobena ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam jedynie "Zaginięcie", "Amber" powinnam przeczytać w najbliższych kilku tygodniach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie czytałam żadnej z tej książki,ale widziałam dużo pozytywnych opinii o Amber.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, w pewnym momencie wszędzie było pełno "Amber". Osobiście zgadzam się z tymi pochwałami jedynie w połowie, ale o tym więcej w mojej recenzji tej pozycji ;)

      Usuń
  11. Kocham Mechaniczną księżniczkę, jak i Cassandre Clare ;) oraz z twojej listy czytałam jeszcze Zaginięcie, które mi się bardzo podobało ;).
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://czytaniewekrwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Cassandry Clare, bo tylko tej książki mi brakuje w kolekcji ;)

    zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Po Amber zdecydowanie muszę sięgnąć, ponieważ po Collide i Pulse jestem więcej niż oczarowana. A co do Mroza.. czytałam tak skrajne opinie, a i tak nie ciągnie mnie nic w jego stronę, więc zapewne się nie skuszę. Ale zajrzę jeszcze do Twojej recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)