środa, 2 marca 2016

Podsumowanie lutego i plany na marzec


Luty był dla mnie miesiącem bardzo trudnym, obfitującym w ogromną ilość nauki i egzaminów. Mimo wszystko udało mi się przeczytać całkiem sporą ilość książek, opublikować kilka postów i rozwiązać urodzinowy konkurs. Niestety, po tylu atrakcjach rozłożyła mnie angina - stąd te pustki, które zagościły na Kochamy Książki pod koniec miesiąca ;)



Podsumowanie w liczbach:
W lutym wyświetlono bloga 1509 razy, co przy mojej średniej aktywności jest dobrym wynikiem.
Liczba obserwatorów wyniosła 231.
Skomentowano bloga 61 razy.
Na blogu ukazało się 5 postów.
Licznik polubień fanpage'a osiągnął 1671.
Liczba obserwatorów na instagramie wynosi 18.






Zapraszam również do zapoznania się z moimi najnowszymi recenzjami - wystarczy kliknąć w okładkę danej książki ;) W lutym opublikowałam również post zawierający 3w1 - Przeczytane lecz nie zrecenzowane w styczniu 2016. 


A już w lutym na blogu:
Recenzje książek: Ostre przedmioty, Imperium Ognia, Zanim się pojawiłeś, Kasacja.
Book Haul styczeń-luty.
Zakładkowy konkurs z trzema nagrodami. 
Recenzja filmu Deadpool.
Post z cyklu serialowo. 









3 komentarze:

  1. "Mechaniczną księżniczkę" czytałam i muszę przyznać, że jako seria, Diabelskie maszyny prezentują się znacznie lepiej niż Dary Anioła ;)

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry wynik, powodzenia w nowym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)