sobota, 2 kwietnia 2016

Podsumowanie marca 2016

Kolejny miesiąc już za nami i muszę przyznać, że był dla mnie z wielu powodów udany. Przeczytałam naprawdę sporo książek, nadrobiłam blogowe zaległości i czynnie brałam udział w wyzwaniach, niestety pod koniec miesiąca dość mocno się rozchorowałam, przez co nie zdążyłam wrzucić tu wszystkich zaplanowanych postów. Ale w końcu od czego mamy kwiecień? ;)

Podsumowanie w liczbach:

  • W marcu wyświetlono bloga 2518 razy, co przebija wynik z lutego 1009 razy.
  • Liczba obserwatorów wyniosła 255, czyli wzrosła o 24
  • Pojawiło się około 150 nowych komentarzy
  • Ukazało się 10 postów, czyli o 5 więcej niż w lutym 
  • Licznik polubień fanpage'a wyniósł 1685 
  • Liczba obserwatorów na instagramie wynosi 38


Recenzje:

  • Zanim się pojawiłeś - Jojo Moyes [KLIK]
  • Serce w kawałkach - Kathrin Lange [KLIK]
  • Ostre przedmioty - Gilian Flynn [KLIK]
  • Bezpieczne kłamstwa - Randy Susan Meyers [KLIK]
  • Raven - Sylvain Reynard [KLIK]
  • Sześć serc - L.H. Cosway [KLIK]


Jeśli ktoś jeszcze nie wziął udziału w zakładkowym konkursie a miałby ochotę - nadal można się zgłaszać. Zapraszam również do przejrzenia mojego małego book haula oraz do przeczytania subiektywnej listy 7 grzechów początkujących blogerów, gdzie utworzyła się największa i najciekawsza dyskusja na blogu ;) Kliknięcie w obrazek przeniesie Was do danego tekstu.





Co zaś pojawi się na blogu w kwietniu? Miesiąc zacznie się od zaległej recenzji Imperium ognia lub od Rewizji Remigiusza Mroza, następnie pojawią się recenzje: Niewidzialny - Karin Slaughter, Ślepy trop - Jorn Lier Horst, Czy wspominałam, że Cię kocham?, Real oraz inne spontaniczne posty. Pojawi się kolejna odsłona cyklu Subiektywnie o blogowaniu, recenzja serialu i być może book haul.
Jeśli chcecie być na bieżąco - zapraszam na fanpage oraz na instagram ;)

23 komentarze:

  1. Gratuluję tak dobrych wyników!Już nie mogę doczekać się tego, co pojawi się w kwietniu. Jestem ciekawa jaki serial zrecenzujesz :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    swiat-pelen-liter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się między Shadowhunters a Daredevil ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Chętnie bym zobaczyła recenzję Shadowhunters. Serialu jeszcze nie oglądałam, ale jestem go ciekawa. Chciałabym wiedzieć czy warto go oglądać :)

      Usuń
  2. Gratuluję świetnych statystyk! :D Życzę Ci by w kwietniu żadne choróbsko Cię nie złapało <3

    P.S. bookhaula, bez apostrofu :)
    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Może akurat się uda, w marcu zdrowie dopisało w sumie tylko przez kilka dni... Gorzej chyba nie będzie ;)
      Dziękuję za zwrócenie na to mojej uwagi, już poprawiłam ;>

      Usuń
  3. Mam w planach "Zanim się pojawiłeś" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój marzec również był owocny. Gratulacje wyników i iście kwiecistego kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku! I jeszcze raz miło wspominam "Zanim się pojawiłeś". Będę wyczekiwać kolejnych postów i recenzji a także posta subiektywnie o blogowaniu! ;)
    Jeżeli jesteś ciekawa mojego podsumowania (pierwszy pełny miesiąc!) oraz nowej recenzji to zapraszam do siebie ;)
    Pozdrawiam,
    KrainaKsiazkaZwana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ;) Przez bóle zatok narobiłam sobie trochę zaległości w zaglądaniu na blogi i jeszcze nie czytałam Twojego podsumowania, ale w tej chwili pędzę by to nadrobić ;)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. U mnie w marcu tylko 5 przeczytanych książek, ale i tak jestem z siebie zadowolona. Mam nadzieję, że uda mi się w kwietniu przeczytać nieco więcej. Tobie tego również życzę :)

    Pozdrawiam
    Przygody mola książkowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięć książek to nadal bardzo dobry wynik ;) Trzymam kciuki za to, by Twoje kwietniowe plany się spełniły!

      Usuń
  7. Bardzo dobry wynik! Zazdroszczę! Mnie ogranicza szkoła i matura, która niby piszę za rok, ale wolę zacząć powtarzać wcześniej, bo później nie wyrobię z materiałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matura jest ważna, ale jednocześnie nie jest aż tak straszna, jak wszyscy maturzyści sobie wyobrażają ;) Powodzenia! ;)

      Usuń
  8. Bardzo dobre wyniki, gratuluję! Życzę równie dobrego kwietnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że marzec udał Ci się pod względem blogowania! Gratuluję! I czekam na recenzję Real, bo też mam w planie przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wyniki, oby było jeszcze lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wynik! Subiektywnie o blogowaniu, niestety przegapiłam, ale od razu lecę nadrabiać zaległości :)Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń
  12. wow swietny wynik! gratuluje! naprawde preznie sie rozwijasz: )

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe wyniki <3 oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję świetnych statystyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wpis. Czekam na więcej ;)

    Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award. Więcej informacji znajdziesz tu: http://tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com/2016/04/liebster-blog-award-2.html
    Pozdrawiam
    Tusia

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)