poniedziałek, 2 maja 2016

Podsumowanie kwietnia 2016


Kwiecień był dla mnie miesiącem bardzo pracowitym, mimo to jednak udało mi się osiągnąć dość przyzwoite wyniki na blogu, z których jestem naprawdę zadowolona. Niestety nie udało mi się zrealizować wszystkich zaplanowanych na ten miesiąc postów, pojawią się jednak one w najbliższych dniach, a następnie przejdziemy do recenzji wielu nowości książkowych i nie tylko.


Podsumowanie w liczbach:

  • W kwietniu wyświetlono bloga 1849 razy (tutaj niestety jest spadek w stosunku do marca)
  • Liczba obserwatorów wyniosła 265 (+10)
  • Pojawiło się 95 nowych komentarzy
  • Ukazało się 6 postów (czyli 4 mniej niż w marcu)
  • Liczba polubień fanpage'a wyniosła 1689 (+4)
  • Liczba obserwatorów na instagramie wyniosła 54 (+16)
Recenzje:
  • Razem będzie lepiej - Jojo Moyes [KLIK]
  • Niewidzialny - Karin Slaughter [KLIK] 
  • Ślepy trop - Jørn Lier Horst [KLIK]
  • Ember in the ashes. Imperium ognia - Sabaa Tahir  [KLIK]
Kwiecień nie był dla mnie najlepszym miesiącem, acz wielkiej tragedii również nie było. Niestety miałam mało czasu na pisanie - głównie przez chorobę, stąd stosunkowo mała liczba postów. Jeszcze dziś pojawi się nowa recenzja, zaś już w najbliższych dniach na blogu będzie można obejrzeć moje książkowe zdobycze z ostatnich dwóch miesięcy.
A jak wypadły Wasze podsumowania? ;)

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajne i pozytywne wyniki :) Powodzenia w maju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) Mam nadzieję, że w tym miesiącu będzie nieco lepiej! Trzymajcie kciuki :)

      Usuń
  2. Gratuluję wyniku!! :*
    U mnie masakra, tylko jedna recenzja, a wszystko przez egzaminy gimnazjalne :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, z tego co pamiętam to po egzaminach jest już całkowity luz ;) Dziękuję!

      Usuń
  3. Nie było źle, a w maju na pewno będzie jeszcze lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mogło być gorzej :) Powodzenia w maju! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet mnie nie strasz! :D Dziękuję!

      Usuń
  5. Powodzenia w maju! Również dla mnie kwiecień był miesiącem bardzo pracowitym i cieszę się, że teraz troszeczkę sobie odpocznę :)
    Zapraszam na recenzję "Anny i pocałunku w Paryżu"!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję bardzo dobrych wyników i proszę mi tu nie marudzić, bo mogło być gorzej! :D

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/05/miesiac-czytelnika.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z kolein niby czas miałam, a tak mi się strasznie nie chciało. Leń wcielony i przeczytałam tylko 5 książek.
    Może następny miesiąc będzie dla nas bardziej owocny. :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj i tak nie jest źle! Najważniejsze, że czytasz ;)
    Przy okazji dziękuję za piękną zakładkę! Nagroda dotarła i jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo się cieszę, że nagroda dotarła i się podoba ;)

      Usuń
  9. Nie udało mi się nic przeczytać z Twojej listy :) gratuluję świetnych wyników :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    kochajacaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny wynik ;) Dla mnie również kwiecień był bardzo pracowity, dlatego życzę nam obu aby w maju było lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)