środa, 1 czerwca 2016

Podsumowanie maja 2016




Maj to jeden z moich ulubionych miesięcy w całym roku - za oknem jest ciepło, a dodatkową atrakcją są moje urodziny i targi książki. Czytałam naprawdę sporo, choć czasem robiłam to kosztem nauki. Trzymajcie kciuki za moją sesję! I dajcie znać w czyjej intencji ja mam trzymać ;) Tymczasem zapraszam na krótkie podsumowanie w liczbach.




Podsumowanie w liczbach:

  • Odwiedzono bloga 1971 razy (+122)
  • Liczba obserwatorów wyniosła 171 (+6)
  • Pojawiło się 155 nowych komentarzy (+60)
  • Ukazało się 8 postów (+2)
  • Liczba obserwatorów na instagramie wyniosła 58 (+4)


Recenzje:
  • Czy wspomniałam, że Cię kocham? - Estelle Maskame [KLIK]
  • Ugly love - Colleen Hoover  [KLIK]
  • Tylko ty - Federico Moccia [KLIK]
  • Nie oddam szczęścia walkowerem - Agnieszka Jeż, Paulina Płatkowska [KLIK]

Inne:
  • Podsumowanie kwietnia 2016 [KLIK]
  • Książkowe zdobycze marca i kwietnia 2016 [KLIK]
  • 7 rad dla początkujących blogerów [KLIK]

A jak wypadły wasze podsumowania? Jesteście zadowoleni, czy może wręcz przeciwnie? 

12 komentarzy:

  1. Ładny wynik. :) U mnie 4 przeczytane książki, co jest ogromnym sukcesem, po wielu miesiącach czytelniczej abstynencji. :) Powrót do blogowania pełną parą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie gratuluję! Ja również przechodziłam przez czytelnicze kryzysy co widać w statystykach sprzed paru lat. Grunt, że coś zmieniło się na lepsze! ;)

      Usuń
    2. Dokładnie tak, zmiany na plus zawsze mile widziane :)

      Usuń
  2. Świetne podsumowanie! Życzę zaczytanego czerwca !

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ostatnio co miesiąc taki sam wynik - czyli 10 przeczytanych książek. "Promyczek" zrobił na mnie największe wrażenie :D
    Zaczytanego czerwca Ci życzę!
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Co prawda, żadnej z nich nie znam i raczej nie poznam, bo to nie jest gatunek, za którym przepadam, niemniej i tak gratuluję tylu przeczytanych książek! Czerwca pełnego książek życzę! ;)
    medycy nie gęsi, też książki czytają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Maja nie lubię, bo matury mi się w tym roku trafiły, ale targi popieram ;) Ugly love od dawna mam w planach ;) Gratuluję statystyk i udanego czerwca :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry wynik, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ból czytania kosztem nauki - no ale bądźmy szczerzy, kto wybiera uczenie się zamiast czytania (jeśli nie jest pod ścianą...) :D. Obiecuję trzymać kciuki za sesję, jeśli odwdzięczysz się tym samym ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wynik, życzę owocnego czerwca! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry wynik, gratuluję! Życzę zaczytanego czerwca ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)