piątek, 1 lipca 2016

Podsumowanie czerwca 2016




Czerwiec był dla mnie miesiącem dość udanym, a jednocześnie bardzo stresującym. Na szczęście sesję mam już za sobą i teraz mogę cieszyć się wakacjami, literaturą i prowadzeniem bloga. Czytaniem Waszych blogów również! Statystyki oczywiście nie są rewelacyjne, gdyż przez naukę byłam mniej aktywna niż w poprzednich miesiącach. Mimo to jestem zadowolona, ponieważ od początku tego roku napisałam więcej postów niż w którymkolwiek wcześniejszym, co oczywiście widać w archiwum. Przeczytałam do tej pory więcej książek niż w ostatnich trzech latach, nawiązałam współpracę o której kiedyś tak marzyłam, oraz osiągnęłam jako taką regularność. I niech mi ktoś powie, że zrobienie sobie postanowień na nowy rok nie motywuje!

Podsumowanie w liczbach:

  • Odwiedzono bloga 1692 razy (-279)
  • Liczba obserwatorów wyniosła 275 (+4)
  • Pojawiło się 100 nowych komentarzy (-55)
  • Opublikowałam 6 nowych postów
  • Zyskałam jednego nowego obserwatora na instagramie

Recenzje:
Inne:
W najbliższym czasie na blogu pojawią się:
- Recenzja książki Heaven. Miasto elfów
- Stosik moich zdobyczy z maja i czerwca 2016
- Post z cyklu Subiektywnie: kryzys twórczy i jak sobie z nim radzić
- Recenzja książki Król kruków
- Milion innych, spontanicznych postów 


Prawdopodobnie w niedzielę ukaże się post z konkursem wakacyjnym, tak więc wypatrujcie go! Tym razem do wygrania będzie bardzo wiele różnych pozycji do wyboru. Przy okazji mam małą prośbę - oddajcie głos w ankietach znajdujących się na górze strony! Dla mnie to bardzo ważne, a dla Was to kilka sekund ;) 
A jak Wasze podsumowanie? Podrzucajcie linki, chętnie poczytam!

24 komentarze:

  1. Świetne podsumowanie, kochana! Będę czekać na stosik u ciebie i recenzję Heaven ;)

    Pozdrawiam cię z całego serduszka <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie już niedługo oba posty się pojawią! Do tego właśnie tworzę post z kilkoma seriami, które w końcu chcę przeczytać. Mam nadzieję, że będzie ciekawie.
      Pozdrawiam również i pędzę do Ciebie na najnowszy post ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię oglądać stosiki, nie mogę się doczekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję "Króla kruków".
    Pozdrawiam: http://kochaneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle coś mi wypada gdy mam czytać tę książkę, ale myślę że w tym tygodniu recenzja powinna się pojawić.

      Usuń
  4. Dokładnie, świetne podsumowanie ;) Ja również będę czekać na kolejne posty ;) A Ciebie zapraszam na moje podsumowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jeszcze nie czytałam Twojego, więc uciekam by to nadrobić :D

      Usuń
  5. Gratuluję udanego czerwca, oby lipiec był dla Ciebie równie udany :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na post z cyklu Subiektywnie: kryzys twórczy i jak sobie z nim radzić. Jestem ciekawa, co napiszesz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w połowie i dopadł mnie lekki kryzys w temacie, ale post na pewno się ukaże :D

      Usuń
  7. U mnie czerwiec też stał pod znakiem sesji, ale na szczęście uciekłam jej i pozaliczałam wszystko wcześniej. Teraz już tylko niecierpliwe oczekiwanie na obronę, która już praktycznie za chwilę. I wtedy wreszcie będę mogła spokojnie czytać. ;)
    A chętnie pooglądam stosik, lubię podpatrywać co kto czyta ;) I Król kruków mnie strasznie intryguje.
    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zazdroszczę, ja niestety musiałam wszystko zaliczać w zwykłych terminach i dopiero od niedawna mam wolne ;)
      Pozdrawiam i biegnę poczytać Twojego bloga :)

      Usuń
  8. Głos w ankiecie oddany :) Życzę Ci zaczytanego lipca i oczywiście czekam na stosik ;P
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Chcę jak najlepiej poznać zdanie swoich czytelników, więc to dla mnie bardzo ważne ;)

      Usuń
  9. Weź udział w książkowym wyzwaniu :)
    http://want-cant-must.blogspot.com/2016/07/wyzwanie-na-lipiec.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spamkomentarz? ;) W wyzwaniu raczej nie wezmę udziału, jak na razie brałam udział tylko w kluczniku i chyba mi wystarczy :)

      Usuń
  10. Gratuluję świetnego wyniku.
    Oby każdy kolejny miesiąc był jeszcze lepszy! :)
    Pozdrawiam

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo dobry wynik, gratuluję :) Powodzenia w nowy miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z niecierpliwością będę czekać na stosiki z nowościami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyników! Życzę, aby lipiec również był udany ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)