wtorek, 5 lipca 2016

Zdobycze z maja i czerwca 2016




Maj i czerwiec były dla mnie miesiącami pełnymi obowiązków i nauki, przez co nie miałam czasu na wyszukiwanie promocji. Na szczęście po drodze były moje urodziny, dzięki czemu dostałam kilka świetnych pozycji. Bez przedłużania - zapraszam do dalszej części postu!







Od góry:

  • Opactwo Northanger - Jane Austen
  • Wichrowe wzgórza  Emily Bronte
  • Rozważna i romantyczna - Jane Austen
  • Duma i uprzedzenie - Jane Austen
  • Północ i południe - Elizabeth Gaskell - Wszystkie powyższe pochodzą z biedronkowej promocji i są prezentem od mojego wspaniałego chłopaka. Mam nadzieję, że uda mi się kompletować całą serię! 
  • Promyczek - Kim Holden - prezent urodzinowy [RECENZJA]
  • Weź mnie za rękę - Tove Alsterdal - od wydawnictwa [RECENZJA]
  • Haven. Miasto elfów - od wydawnictwa
  • Cała saga Millenium - prezent urodzinowy od chłopaka

Tym razem w większości postawiłam na kryminały klasykę. Czytaliście już coś z mojego stosiku? Polecacie jakąś konkretną książkę z angielskiej klasyki na początek? ;)


37 komentarzy:

  1. Okładki książek Jane Austen są po prostu przepiękne. Gdybym miała takie na półce, to gapiłabym się na nie godzinami. :D
    Bardzo ładny stosik.

    Pozdrawiam
    http://pierwsza-strona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to z nimi robię od kiedy je dostałam - ciągle przestawiam i się na nie patrzę :D Dzięki!

      Usuń
    2. Mam "Dumę i uprzedzenie" z tą okładką i to jedna z najpiękniejszych okładek, jakie widziałam;)

      Usuń
  2. Ja również na Biedronkowej promocji kupiłam sobie Dumę i Uprzedzenie Jane Austen. Jednak moja ciocia mówiła mi,że książka jest dość nudna i troszkę mnie zniechęciła. Nie wiem czy wreszcie po nią sięgnę...
    Kochana, uzbierałaś piękny stos i życzę ci aby na twojej półce znalazło się jeszcze więcej książek w Lipcu <3

    Pozdrawiam cię z całego serduszka <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jak się na to spojrzy. Jak na razie przeczytałam trochę mniej niż połowę i nie zauważyłam by była nużąca, ale wiadomo. Każdy ma inny gust ;) Choć tak czy siak myślę, że pewne klasyki po prostu wypada znać, dlatego też właśnie nadrabiam zaległości.
      Dziękuję, mam nadzieję że to się spełni! :)

      Usuń
  3. I tej klasyki Ci zazdroszczę, choć od razu zastanawiam się, czemu do tej pory sama się nie zaopatrzyłam w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jeszcze masz szansę, więc jeśli naprawdę chciałabyś coś kupić to nic straconego! ;)

      Usuń
  4. Na angielskiej klasyce się nie znam. Sama dopiero zamierzam coś spróbować :). Spóźnione życzenia urodzinowe w takim razie - wszystkiego naj! Stosik niezły, widać, że będzie, co czytać :). Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc ja również nie jestem wielką specjalistką od angielskiej literatury klasycznej i po prostu zaopatrzyłam się we wszystkie tytuły jakie znalazłam. Niektóre z tytułu znają pewnie wszyscy, a inne sama w biedronce zobaczyłam pierwszy raz ;)
      Dziękuję za spóźnione życzenia! :D

      Usuń
  5. Świetny stosik :) Mam kilka książek z nich w swojej kolekcji :)
    Czytałam trylogię Millenium, "Dumę i uprzedzenie" oraz "Wichrowe wzgórza". Wszystkie te pozycje mi się podobały. Na początek polecam Ci wybrać "Dumę i uprzedzenie". To nic, że dzieje się w XIX-wiecznej Anglii, książka jest świetna :) Austin ma takie teksty, że głowa mała ;) Siostra mówi, że jest to poradnik jak skutecznie spławić faceta, bez mówienia wprost "nie" :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam od Wichrowych wzgórz, ale ostatecznie odłożyłam je na rzecz Dumy i uprzedzenia ;) W pełni zgadzam się odnośnie tych ciekawych tekstów! Ogólnie czyta się tę książkę naprawdę przyjemnie, choć jest osadzona w kompletnie innych realiach ;)

      Usuń
  6. Zacny stos :) Te wydania klasyków są świetne! Kwiaty na okładce i odpowiednia kolorystyka to naprawdę coś genialnego.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Jestem w nich po prostu zakochana!
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Miasto elfów bardzo mnie kusi. Piękny stos! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Millenium ! Fantastyczna seria. Ale fajne urodziny ja też tak bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę nowych książek w bibliotece, u mnie noc nowego :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Klasyka króluje <3
    Wichrowe wzgórza, Duma i uprzedzenie, Północ i południe... CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam jedynie książkę Alsterdal i bardzo mi się podobała... :) Co do klasyki... wszystko mam w planach ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam żadnej, ale "Promyczek przyciągną moją uwagę. Przymierzam się do "Wichrowych wzgórz".
    Pozdrawiam: http://kochaneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, niezła ilość tych zdobyczy :) Wichorowe wzgórza są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow same cudowności udało ci się upolować. Również zakupiłam ,,Promyczek" jestem ciekawa tej książki.
    Natomiast kusiła mnie promocja biedronkowa, ale ostatecznie dałam dupie siana i nie kupiłam, bo mam już za dużo do przeczytania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na bogato :d Widzę, że obłowiłaś się w Biedronce, a to wydanie jest naprawdę genialne :D Poza tym, chłopak ma świetny gust :D Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczył przy czym stałam najdłużej i postanowił, że zrobi mi mały prezent :D

      Usuń
  16. Przepiękny stosik. Jeśli nie czytałaś, to polecam "Wichrowe wzgórza". Piękna książka, aż mi się zamarzyło do niej wrócić.
    Zazdroszczę stosiku klasyki angielskiej!

    OdpowiedzUsuń
  17. Klasyka przepięknie wydana - zazdroszczę takich zdobyczy. I w sumie Promyczka też bym Ci chętnie podkradła, bo póki co wszem i wobec bombardują mnie opinie pełne zachwytów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. No no ktoś tu poszalał, łowy w Biedronce. Ach to była cudna promocja! :)
    O i Milenium też w końcu muszę się z nim zapoznać, bo aż wstyd! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny stosik :D "Promyczek" jest genialną książką. Jeśli chodzi o promocje Biedronkową, to ja sobie odpuściłam, bo powieści z Angielskiego Ogrodu kolekcjonuje, ale w wydaniu z obwolutą i nie chcę sobie krasić na półce, ale "Wichrowe Wzgórza" są świetne ;)
    Życzę Ci przyjemnego czytania :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie chciałabym przeczytać "Promyczka", książka zapowiada się genialnie! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta seria angielskich klasyków jest przepięknie wydana! Marzę o trylogii Millenium, jednak przede mną stoi wystarczająco pokaźny stosik przemawiający do mnie, żebym zaprzestała kupowania nowych. Co do Wichrowych Wzgórz, to kupiłam je sobie przedwczoraj, jednak w oryginalnej, angielskiej wersji językowej :)

    Pozdrawiam serdecznie
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdobycze! :D
    Pozdrawiam Cię gorąco i zapraszam do mnie na post typowo tematyczny,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że opanowałaś Biedronkę na maxa :D. Ja osobiście mam z tej klasycznej serii trzy książki. Genialne okładki i niezła renoma autorek, dlatego muszę w końcu przeczytać :). Jestem ciekawa Promyczka!
    Pozdrawiam!

    #SadisticWriter
    http://zniewolone-trescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Z tych książek mam tylko Dumę i uprzedzenie, za którą nie mogę się jakoś zabrać... No i bardzo interesuje mnie Promyczek :>
    Pozdrawiam
    secretsofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Książka ,,Duma i uprzedzenia" to absolutnie moja miłość, naprawdę polecam, genialna! :) A za ,,Rozważną i romantyczną" właśnie dzisiaj się zabieram :D

    Werisa - vverisa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię Północ i Południe jak również Wichrowe wzgórza. Klasyka jest ponad czasowa... Czytałam też Millenium i to też pozycja godna polecenia. :D
    Pozdrawiam, Katia (zaczytana-i.piszecomysle.pl)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny stosik. Promyczka kupiłam już w dniu premiery, ale nadal czeka na swoją kolej na półce ❤️
    Buziaki,
    Modna Książka

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny stosik! Szkoda, że przegapiłam biedronkową promocje, bo na pewno znalazłabym coś dla siebie. Okładki tyć klasyków są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Łał, stosik doskonały :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)