wtorek, 2 sierpnia 2016

Podsumowanie lipca 2016


Lipiec był dla mnie miesiącem powrotu do formy zarówno blogowej jak i czytelniczej. Po nieco słabszym okresie zwiększyłam swoją regularność i mimo wielu obowiązków udało mi się pobić czerwiec. Sama jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję, że sierpień będzie tylko lepszy.

Podsumowanie w liczbach:
  • Odwiedzono bloga 3035 razy (+1343)
  •  Opublikowałam 8 nowych postów (+2)
  • Liczba obserwatorów wyniosła 298 (+22)
  • Pojawiło się 191 nowych komentarzy (+91)  
  • Przybyło mi 6 obserwatorów na instagramie [KLIK]

Recenzje:

Inne:

Tak prezentują się moje statystyki, z których osobiście jestem bardzo zadowolona. Nie opublikowałam natomiast kilku postów zaplanowanych na miniony miesiąc, ponieważ najzwyczajniej w świecie zabrakło mi już czasu. Obecnie wszystkie czekają na swoją kolej i z pewnością pojawią się na Kochamy Książki w sierpniu. Co jeszcze zaplanowałam?
  • Post z cyklu serialowo ( zostanie opublikowana recenzja nowości od netflixa, czyli zbierającego niezwykle pozytywne opinie Stranger Things lub Shadowhunters)
  • Recenzje książek Heaven, Miasto Elfów, Maybe Someday, Sny Morfeusza, Duma i uprzedzenie.
  • Zapowiadane miesiąc wcześniej - post o kryzysie twórczym oraz recenzja Króla kruków

A jak wypadły Wasze podsumowania?

24 komentarze:

  1. W lipcu wiele książek udało mi się przeczytać, także jestem bardzo zadowolona :))

    bojakochamczytacksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję ;) U mnie było również bardzo pozytywnie ;)

      Usuń
  2. Same ładne wyniki! Ja w lipcu się trochę zaniedbałam, ale zrzucam to na karb wakacyjnego lenistwa. Mam nadzieję, że sierpień będzie dla mnie udany, czego i Tobie życzę. :) Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również trochę się zaniedbałam, ale w kwestii publikacji a nie samego czytania i pisania :) Tak to już bywa, że w wakacje zawsze znajdzie się coś innego do zrobienia.

      Usuń
  3. Gratuluję takich statystyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam na koncie lipcowym cztery przeczytane książki i cztery zdobycze :D
    Gratuluję tak świetnych statystyk i życzę jeszcze lepszych w sierpniu! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój wynik z lipca nie jest zadowalający. Przeczytałam zaledwie cztery książki, ale zawsze coś :) Gratuluję takich dobrych statystyk i życzę udanego sierpnia!
    Pozdrawiam
    http://elfiastaaczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w tym miesiącu troszkę blado... ale działamy :D Gratuluję statystyk <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) Działamy, będzie tylko lepiej! :D

      Usuń
  7. W lipcu bardzo nie chciało mi się czytać i gdyby nie bookathon nic bym nie przeczytała. Gratuluję statystyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii na temat serialu Shadowhunters. Ja spotkałam się z wieloma krytykami, choć akurat mnie serial się spodobał.
    Wyniku gratuluję, pozazdrościć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już teraz mogę powiedzieć, że jestem średnio zadowolona. Niektóre elementy podobały mi się bardziej niż w filmie, inne zaś niesamowicie działały mi na nerwy ;)

      Usuń
    2. Przypuszczam, że irytowali Cię główni bohaterowie? Mnie najbardziej rozbawiła opinia, że aktorka grająca Clary ma minę sfrustrowanego ziemniaka :p Ogólnie ja to potraktowałam jako osobną produkcję, która tylko opiera się na książkach C. Clare.

      Usuń
    3. Po części, choć bardziej rzucało mi się w oczy to, że Clary ciągle miała taką samą minę ;) Choć akurat dobór aktorów wypadł lepiej niż w filmie, Clary z ogromnymi brwiami to jednak nie to.

      Usuń
    4. Masz rację, to było irytujące. Nie wiem jak Ty, ja skupiałam się na innych aktorach. :)

      Usuń
  9. Bardzo gratuluję Ci postępów. W pełni zasłużyłaś :) życzę Ci równie udanego miesiąca i zapału do pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zapał z pewnością przyda mi się przy realizacji moich ambitnych sierpniowych planów ;)

      Usuń
  10. Gratuluję osiągnięć. Dla mnie lipiec nie był tak udany.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne wyniki! Dla mnie lipiec był fatalny :( ale jest sierpień nadrobimy :D
    Buziki :*
    zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem nieźle :D
    Osobiście mam "Bez słów" na półce i wiem, że jest cudowną książką, tylko brak czasu na nią :D
    Pozdrawiam serdecznie
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyników. Niech sierpniowe będą jeszcze bardziej zadowalające!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lipiec to dla mnie czytelniczy przystanek... przeczytałam tylko cztery książki, ale za to wczasowałam się nad naszym pięknym morzem, mam nadzieję, że sierpień będzie lepszym miesiącem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyników! Życzę, aby w sierpniu było równie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)