niedziela, 18 września 2016

Spóźnione podsumowanie sierpnia 2016



W tym miesiącu niestety zwaliło się na mnie bardzo dużo obowiązków, z tego też powodu podsumowanie publikuję dopiero teraz. Moje prawie trzy tygodnie milczenia nie odbiją się już bardziej na blogu, a wszystkie zaplanowane postu będę publikować z nieco większą częstotliwością w najbliższych dniach.

Podsumowanie w liczbach:

  • Bloga odwiedzono 2545 razy
  • Skomentowano 96 razy 
  • Przybyło 12 obserwatorów
  • Pojawiło się 6 postów 
  • Liczba obserwatorów na instagramie wyniosła 95
  • Liczba polubień fanpage'a wyniosła 1684

Jeszcze dziś na blogu pojawi się recenzja drugiego tomu serii Lux, następnie zaplanowałam post dotyczący jednego z wyzwań czytelniczych, recenzję Immunitetu oraz kilka niespodzianek. Tymczasem uciekam nadrabiać blogowe zaległości, mam również nadzieję, że Wasze podsumowania wypadły równie dobrze lub nawet lepiej! 

5 komentarzy:

  1. wracaj do nas <3 świetne wyniki:)
    mnie też raz nie było sporo przez problemy z internetem i statystyki spadły :/
    Seria Lux? czekam kochana <3 na niespodzianki też :D haha <3

    Buziaki :*
    zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com

    Ps: później pojawi się diy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wyniki! Mam nadzieję, że będą cały czas rosły.
    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  3. BArdzo dobre wyniki! U mnie też było całkiem dobrze ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam zatem na recenzje w następnych dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wyniki :D Powodzenia w następnych miesiącach!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)