niedziela, 15 stycznia 2017

Podsumowanie roku 2016 i plany



Witam serdecznie po raz pierwszy w nowym roku, mam nadzieję, że wszyscy spędziliście cudowne i rodzinne święta! Ostatnio blog świecił pustkami dlatego chcę oficjalnie potwierdzić, że nie mam zamiaru go zostawiać. Miałam pewien okres przestoju jeśli chodzi o wenę twórczą, do tego doszła ogromna ilość nauki i przedłużająca się choroba. Obecnie jestem na etapie tworzenia nowych postów, które planowałam publikować regularnie od 1.02.2017 - jest jednak duże prawdopodobieństwo, że wrócę tu szybciej.


Teraz możemy przejść do małego podsumowania w liczbach:


  • W minionym roku pojawiły się 63 posty, co jest praktycznie podwojeniem wyników z poprzednich lat i jednocześnie moim osobistym rekordem.
  • Zorganizowałam pierwsze 3 konkursy.
  • Założyłam książkowego instagrama, na którego serdecznie zapraszam.
  • Przeczytałam dokładnie 53 książki co sprawia, że pierwszy raz od 4 lat udało mi się zrealizować wyzwanie 52 książek.
  • Liczba obserwatorów wzrosła ponad moją wymarzoną liczbę 300
  • Dopracowałam wizualną stronę bloga.
  • Zaczęłam publikować więcej postów okołoksiążkowych, które cieszyły się dużą popularnością i prowokowały do ciekawych dyskusji w komentarzach.

Przy okazji serdecznie zapraszam do zapoznania się z poniższymi postami jeśli jeszcze nie mieliście okazji:

6 komentarzy:

  1. Gratuluję wyników!Obyś w nowym roku, czytała i pisała jeszcze więcej!
    Pozdrawiam, M ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mam nadzieję że tak właśnie będzie! ;)

      Usuń
  2. Gratuluje osiągnięć :D Meh, zorganizowałabym u siebie jakiś konkurs... ale by to zrealizować chyba usiałabym podjąć jakąś współpracę (przepraszam, ja moich książek nie oddam XD), a boje się, że po prostu nie wyrobie się z czasem ;)
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię, ja swoich też bym nie oddała! Choć dwa z trzech wspomnianych konkursów ufundowałam osobiście, więc bez współpracy też się da ;)

      Usuń
  3. Właściwie to sama myślałam nad tym, czy nie zrobić podsumowania u siebie, ale ostatecznie odrzuciłam pomysł. Gratuluję osiągnięć, oby ten rok okazał się być jeszcze lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wszystkich wyników :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)