poniedziałek, 31 lipca 2017

Skromne podsumowanie pierwszego półrocza i lipca 2017


Na początku tego roku odeszłam od tradycji publikowania miesięcznych podsumowań. Miałam w ostatnim czasie sporo na głowie, dlatego też nie było się zbytnio czym chwalić. Dziś chciałabym podsumować minione półrocze wraz z lipcem, zapraszając was jednocześnie do zapoznania się z archiwalnymi postami.

Od stycznia do czerwca zrecenzowałam:

  1. Harry Potter i przeklęte dziecko
  2. Chemik - Stephenie Meyer
  3. O wiele więcej - Kim Holden

Tematyczne posty:
Od lipca blog znów zaczął tętnić życiem, a w tym czasie pojawiło się pięć recenzji oraz konkurs z okazji szóstych urodzin. Serdecznie zapraszam do nadrobienia zaległych postów, oczywiście jeśli jeszcze jakiegoś z nich nie czytaliście. Zawsze chętnie dyskutuję o przeczytanych przeze mnie książkach i jestem otwarta na wymianę wrażeń.

Lipcowe recenzje:


5 komentarzy:

  1. Chętnie zobaczę post o serialach, gdyż w lipcu znowu się wkręciłam w oglądnie OUAT i jakoś tak mnie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za sugestię, post związany z serialami na pewno się pojawi - jeszcze nie wiem tylko czy podzielę to na osobne posty, czy też wrzucę wszystko razem ;)

      Usuń
  2. Miałaś długą przerwę. Ale cieszę się, że juz wróciłaś i będę miała, co i u Ciebie poczytać 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja z kolei bardzo cieszę się, że mój powrót sprawił komuś radość ;) Sama bardzo żałuję, że moja przerwa była aż tak długa. Tak to już czasem bywa, gdy człowiek weźmie na siebie zbyt wiele obowiązków :P

      Usuń
  3. Ja też wróciłam po długiej przerwie :D Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)