wtorek, 24 października 2017

Wyniki konkursu rocznicowego

We wstępie chciałabym bardzo was przeprosić za tak wielkie opóźnienie w opublikowaniu wyników. Niestety ktoś z mojej bliskiej rodziny zachorował bardzo poważnie, dlatego też blog był jedną z ostatnich rzeczy o których myślałam. Zgodnie z obietnicą wyłoniłam dwie osoby w drodze losowania. Książki trafią do: 

  • Beaty Kandzi (Skaza) 
  • Dominiki K. z Czytelni Dominiki (Serce w kawałkach) 

Maile z prośbą o adres czekają na Was na podanych adresach e-mail. W razie ewentualnego braku odpowiedzi będę losowała kolejne osoby. 

5 komentarzy:

  1. Dziękuję serdecznie za wygraną :) Cieszę się bardzo, że się udało :) Taka sytuacje, to zrozumiałe, że się nie miało do tego głowy. Fajnie, że konkurs został rozwiązany i adres już przesłałam :). Gratuluję też drugiej zwyciężczyni :) Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo dziękuję za udział w moim konkursie i ponownie gratuluję wygranej ;)
      Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, serdecznie gratuluję i dziękuję za wzięcie udziału w konkursie ;)

      Przy okazji chciałabym poinformować pozostałych o tym, że obie laureatki już przesłały mi adresy, tak więc nie będą potrzebne dodatkowe losowania. Pozdrawiam ;)

      Usuń

Drogi czytelniku - jeśli dotarłeś aż tutaj, będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota, dlatego też z chęcią dowiem się jakie jest Twoje zdanie ;)